nedelja, 21. september 2008

Se še spominjate šolskih dni.....?





Jaz se jih še.

Velikokrat se spomnim ravno ob vseh teh papirnatih izdelkih, ko vidim kaj novega. Potem pa me premišljevanje privede do tega, da ugotovim, da to sploh ni nič novega, da smo to delali v šoli. Le potrudila se takrat nisem tako zelo, kot se danes potrudim.

Tako sem se v letošnjem letu lotila tudi teh voščilnic. Zaenkrat sta to dva motiva v različnih izvedbah: motiv smrečice in pa motiv daril na kupčku.



V obeh primerih potrebujemo dva papirja in tole sta najpreprostejši varianti. Za ozadje in stran, ki jo vidimo, ko zapremo voščilnico, vzamemo barvni papir, ki je malo trši; za notranjost pa lahko bel papir mehkejše kvalitete. In ta bel papir potem (predhodno prepognjen praviloma na polovico) potem režemo in prepogibamo v določenem vzorcu, da dobimo željeno obliko.

Pri smrečicah sem jaz z barvnimi prahovi posula njene spodnje obrobe. Darilo pa lahko dekoriramo zelo različno. Tule sem uporabila zamazano rdeč samolepljiv papir in ga uporabila kot stranski delno valoviti borduri (okrasne valovite škarje) in pa za okrasne trakove na darilih. Majhne končke tega samolepilnega papirja sem dodala/posula še na spodnjo stran (pod darila, se slabo vidi).



Naslednja voščilnica, ki se prav tako imenuje pop-up, pa je pravzaprav daljši list papirja zložen(pet prebogibov). In potem na teh prepognjenih delih 2x zarežemo v notranjost in potem zapognem navznoter, da dobimo nekakšen majhen košček, na katerega potem nalepimo elemente, ki odstopajo od ozadja in s tem dajejo videz večplastnosti.
Tule sem izbrala motiv zvezde, smreke in lune v pripadajočim zimskih barvah...srebrno sivi. Na spodnji del sem zgolj še nalepila samolepilni srebrno-sivo prelivajoč ozek trak. Motiv zvezde in barvna podlaga pa se ponovijo tudi na prvi strani voščilnice.

Ni komentarjev: