petek, 25. september 2009

Mir naj vlada svetu tem (1)

Sem v oklepaj dala kar številko 1, saj mi je ta motiv tako zelo všeč, da so v nastajanju že naslednje tri.
Tega si vsi želimo, mar ne? Miru. Če le tega ni, potem so vse ostalo stvari tako nepomembne. Seveda pa ob tem mislim tudi na tisti notranji mir v nas samih, ki je lahko le odraz zadovoljstva tako nas samih, kot v povezavi z vsem ostalim.
Za podlago sem uporabila odtenek nežne rumene, dodajala rjave tone in naravno vrvico, uporabila moje tako priljubljene 3d pike -tokrat zlate.
Ker je velikost nekoliko manjša od klasične (ostanki papirjev so pač takšni), moram narediti tudi še pripadajoče kuvertice, ki bodo tudi umazano rumene.
Mir Vam, meni...vsem nam.

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Res lep motivček in lepo si ga skombinirala v čestitko.

Suzy pravi ...

Motivček je res čudovit. Pa tako lepe čestitke si naredila.

Hali pravi ...

Prekrasen motiv in lep končen izdelek!