sreda, 29. oktober 2008

Črke govorijo

Takšen naslov sem izbrala, ker gre za voščilnice, na katerih je osrednji motiv napis, črke tako in drugače.
Vlak, črke na vagončkih........


Napis sem natisnila in ga potem barvala z mešanico suhih barvic in gel pisal.
Vsak tak barvan napis je potem dodan na dva različna barvna papirja in obrezan v tankih linijah naokoli. V dveh primerih sem uporabljala tudi okrasno "tapkanje" z blazinico za žige, vijolične barve.
Tako obdelan napis je potem dodan na malo trši enobarvni papir, ki je na eni strani okrasno (valovito) obrezan. Ta trši papir je tudi okrasno luknjan in potem preko lukenj prevlečen z gel pisalom. Na vseh treh sem naokoli zavezala okrasno papirno vrvico v pripadajoči barvi. Osnova voščilnice je bela in nanjo lepljena vzorčasta ozadja v enem kosu, na to pa dodan obdelan napis s pomočjo 3d traku.

Druga serija napisov pa je popolnoma drugačna, saj gre za po liniji črk izrezane napise in dodane na takšno ali drugačno osnovo.
Nekaterim sem dodajala še kakšne majhne dodatke, ki so vsi, tako kot črke, na osnovo pritrjeni z 3d trakom.
Posamezne voščilnice pa si lahko ogledate v albumu.

Ni komentarjev: