petek, 17. oktober 2008

Samotna bela smreka

Nekoč, še sama ne vem kdaj, sem shranila tole prikupno sličico smreke. Brez posebnih dekoriranj, zgolj male drobcene rdeče bunkice. Le te sem pri končnem finiširanju še poudarila z rdečim gel pisalom.

Ozadja sem v majhnih, že v naprej določenih koncih, oblikovala računalniško, tako da je bilo le malo razenja oz. zgolj razrez na štiri dele. Le del, ki vsebuje besedilo ni moj in sem ga imela na zalogi že kakšni dve leti. Tiskana ozadja sem lepila na enobarvni rdeči papir in obrezovala v tankih linijah. Osnovni motiv pa dodajala na zlat in bordo karton na katerem sem kasneje še narisala z zlatim gel pisalom okrasne šive. Motiv je dodan kot zadnji, s pomočjo 3 d traku.Dve imata dodan še valovit bordo trak, na katerem so pike narejene s pisalom za 3d učinek v zlati barvi.

Ni komentarjev: