nedelja, 30. november 2008

Adventni koledar -končno ugledal luč sveta

Pa mi je le uspelo...v zadnjih petih minutah bi lahko rekla.
Bilo je veliko več dela, kot sem na začetku naivno mislila in na trenutke me je že kar malo prijelo, da bi vse skupaj pustila. Je bilo treba pošteno stisnit zobe.


Naredila sem dve varianti (se pravi 48 škatlic) za moja najmlajše dva. Enkrat v modro sivi barvi in drugič v viola barvi.














Delala sem trikotne škatlice, izdelana je samo prva stran, skupaj sem zavezovala s papirno vrvico. Seveda se v vsaki skriva drugačno majhno sladko presenečenje. Na koncu je vse skupaj nameščeno na lesene letve, ki so pravzaprav ostanek otroške posteljice.

Več fotografij pa v albumu.

1 komentar:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasen adventni koledar. Super ideja!
Lp, Nataša.