ponedeljek, 17. november 2008

V norem vikendu molitev angela

Pa je za menoj eden bolj norih vikendov.
Začel se je pravzaprav že v petek, po končanem pouku. In začel se je tako lepo, da sem nekako čutila, da bo tole težko zdržalo. Moja zbirka materialov za ustvarjanje se je namreč povečala. In sicer so to okrasni trakovi, kar 23 različnih.

Kar se teh materialov tiče, sem kot majhen otrok.
Že davno so mimo časi, ko sem se veselila kakšnih drugih daril. Sedaj sem najsrečnejša, če mi podarijo nove papirje, papirnate serviete, trakove, lepila, skalpele......
Me veseli, da so to vzeli na znanje predvsem moji otroci in bližnji prijatelji. Sploh mi ni važno, da mogoče ni novo, da je rabljeno, da so za nekoga to ostanki, ki sodijo v smeti....Meni je novo, meni je lepo in to so tiste majhne stvari, ki me neizmerno osrečujejo.

Ampak.....
Kot sem že napisala, začelo se je tako lepo, da sem kar malce dvomila, da je to nekaj, kar lahko zdrži. S hčerama se napotim v mesto in takrat se je začelo......
Le slaba 2 kilometra od doma smo se nepričakovano znašli v kaosu na križišču, kjer je nora voznica izsiljevala prednost. Le hčerina trenutna zbranost in odločitev je botrovala temu, da nismo ostali ukleščeni med tri osebne avtomobile in kamion. Še dolgo smo sedele ob cesti in čakale miru, pomiritve. Neodgovorna voznica je seveda odpeljala s kraja dogodka.

In zato hvala angelom tam nekje na nebu. Čeprav sem po verski opredelitvi popolni ateist, sem takrat in še dolgo kasneje tako čutila.
Tole je spet delo Mary Helen Sims. Ne vem od kod ženska črpa moči za toliko lepih slik. In riše s tako neverjetno hitrostjo, da jo preprosto samo občudujem.
Deli angela so rezani: trup, krila in glava z rokami v molitvi. Vsi ti deli so na voščilnico dodani s 3dtrakom. Drugačnost sem tokrat naredila z bleščicami, s katerimi sem posula njene lase. Bleščice so tudi na zvezdah, ki so prav tako dodane z 3d trakom.
Vzorčasto ozadje je tokrat manj izrazito, lepljeno na bledo enobarvno podlago in pred dodajanjem na osnovo sem naokoli zavezala rumen satenast trak.

Torej...še enkrat hvala angelom.
Moj največji angel je bila tokrat moja hči, ki je v tistih delčkih sekund namesto da bi zavirala, dodala hitrost in odvozila slalom, ki postaja žal vse bolj pogost na naših cestah.

Kasneje sem razočarana ugotovila, da so čisto nepričakovano, brez da bi kaj obvestili, ukinili spletni album email, kjer sem imela svoje fotografije. Za same fotografije ni problem, saj kot večina pametnih ljudi shraniš tudi kam drugam. Moteče je to, da sem veliko fotografij na splet dodajala s pomočjo tega albuma (tudi na moje bloge) in so sedaj tu zazijale praznine v obliki kvadratkov. Trenutno nimam ne volje in ne časa, da bi se lotila popravljanja te pomanjkljivosti.

In še to:
moje kolegice iz tujine so me končno prepričale, da na bloge dodam gumb za prevajanje. Težko je namreč z našim jezikom. Gumb je tu in rezultati prevajanja so pač takšni kot so, največkrat porazni. Nisem pikolovec in pravzaprav je že to prevajanje za mene pravi čudež. Ampak ker sem tudi estet, me pač zaboli ob pogledu na ...hmm.....nek zmazek. Upam, da bodo sedaj vsaj malce razumele, meni pa tako ali tako tega gumba ne bo potrebno uporabljati.

3 komentarji:

LEON pravi ...

i
Očitno vstajate že zelo zgodaj, da zmorete kljub številnim obveznostim,ki jih imate do številne družine,objaviti prijetno sporočilo z angelom varuhom za popestritev.
Me je pa v prispevku zmotil stavek, v katerem omenjate, da ste po verskem prepričanju popolni ateist. To,da ste ateist me popolnoma nič ne moti, ker spoštujem vsako prepričanje,moti
me,da to povdarjate,kar je sicer danes moderno, vendar popolnoma nepotrebno.Vašo identiteto ste popolnoma razkrili, vsaj takšen občutek imam, ste poštena,ustvarjalna in plemenita gospa. Po vseh pravilih izpolnjujete zlato pravilo: Ljubi svojega bljižnjega kakor samega sebe. Živite za druge in ob tem ste sami srečni. Le na ta način bomo naredili svet lepši,sicer počasi, bo pa lepši.
Ob tej temi bi se dalo veliko pogovarjati, vendar mislim, da je danes osnovni problem, ker je Bog v katerega verujemo ali ne, zelo oddaljen, neoprijemljiv, počasen(ne usliši hitro in vsako željo), tisti, ki pa v njega verujemo smo slab vzgled tistim, ki ne verujejo.
Pozabljamo namreč,da moč vere deluje v ZDRAVI ČLOVEŠKI NARAVI, ki jo pa dosežemo z nenehnim prizsdevanjem in duhovnim poglsbljanjem.Bog ne mara lenuhov.Vera brez dobrih del je prazna. Nagrajena bodo prizadevanja, ne samo rezultati,ker smo ob rojstvu dobili različne talente.Enim je bila dobrota že v zibelko položena,drugi se moramo truditi celo življenje, da naredimo par korakov naprej.Od tu izvira, da nismo verni nič boljši kot neverni. Zdravnika rabijo bolni, Boga slabotni,grešni.
Sam črpam dokaz za Boga iz narave. Ne verjamem namreč v SLUČAJE.Svet je lahko nastal z velikim pokom, ne morem pa verjeti,da je harmonija,ki vlada v vesolju nastala sama od sebe. Zemeljska os,ki soji pod kotom 23stopinj, da imamo vsled tega čudovite 4 letne čase se ni postavila slučajno! Tudi vaš spletni dnevnik ni nastal slučajno.Televizor je razvijalo na tisoče inženirjev itd.Teh nerazložljivih skrivnosi je v naravi nešteto.Kako naj opredelimo neskončnost vesolja?Miljarde svetlobnih let!
Naj ne izgleda moje razmišljanje vsiljivo, še naprej naj dela ta svet čudovit RAZLIČNOST med ljudmi!

MarikaGabez pravi ...

Vaše razmišljanje prav nič ni vsiljivo. Daleč od tega!

Nisem pa vedela, da je danes moderno biti ateist. Sem pač ateist od vedno, tako vzgojena, v tem sem odraščala, nihče me ni tako ali drugače razočaral, da bi vero izgubila. Tisto popolni ateist (kot sem mogoče res poudarila) to dejansko tudi pomeni. Niti me starši niso krstili, kot je pač naročil Jezus svojim učencem ("Pojdite torej in naredite vse narode za moje učence. Krščujte jih v imenu Očeta in Sina in Svetega Duha."ev.po Mateju 28,19), niti v svojih razmišljanjih še nisem toliko dozorela, da bi se mogoče odločila za katehumenat. Mislim in čutim, da pač na to nisem pripravljena.
In res je, da moč vere deluje v ZDRAVI ČLOVEŠKI NARAVI. Tako sem jaz odprta za vse in vsakogar, sem čudna mešanica tako dobrega kot zla , za nekatere bolj, za druge manj sprejemljiva. Skratka čudno, malček neobičajno bitje, ki ga je velikokrat težko razumeti. Še meni sami. Moj največji zaupnik je prijatelj gej; najboljša prijateljica ženska, ki verjame v prejšnja in kasnejša življenja in boleha za panično motnjo; hiša je včasih polna problematične in odraščujoče mladeži, ki se išče na takšnih ali drugačnih poteh; spet drugič gostim na kosilu ali zgodnji večerji duhovnike iz vsega sveta in že naslednjega dne v naši kuhinji brezskrbno klepetam s skupino jehovovih prič o čisto običajnem vsakodnevnem življenju. Tako pač pri meni deluje ZDRAVA ČLOVEŠKA NRAV. Takšna pač sem. Letošnje dopustovanje v enem izmed slovenskih župnišč, kjer smo se med drugim družili tudi z g.beograjskim nadškofom, sem predčasno prekinila, ker nisem smela manjkati na rojstnodnevni "žurki" moje hčere, v družbi kakšnih 30 mladih ljudi.

In ravno to je tisto, kar je moja vera. Že zguljene in obrabljene fraze: Živi in pusti Živeti; Razumi drugačnost in razumel boš, da si tudi sam drugačen; Sliši in ne zgolj poslušaj;

Je pa res, da ni vedno lahko. Da so tudi trenutki, ko izgubiš ali izgubljaš samega sebe in začasno životariš zgolj s sprejemanjem takšnih ali drugačnih kompromisov.

LEON pravi ...

i
Moderno mogoče v toliko, ker se pojavljajo te izjave (ateist)na televiziji. Sice je pa vsak človek svoboden (najlepše kar nam je dano)
in je bilo z moje stani nesmiselno,da sem se obregnil ob te besede. Koristno je bilo le v toliko, da sem spoznal,da ste moderna, univerzalna oseba, ki živite polno, zelo tolerantno življenje.
Mislim pa, da ta širina, ki jo imate,govori za to,da ste razmišlajoča oseba, kar je bistveno v življenju.Plavate proti toku in to je pomembno.
Iz tega se lahko še marsikaj izcimi!?
Lep pozdrav!