četrtek, 6. november 2008

Modro - kot delna piramidna

Ja...tudi tale DELNA PIRAMIDNA je nekakšna novost v letošnjem letu. Kot piramidno ne zložimo celoten motiv, pač pa samo del njega privzdignemo, poudarimo. Največkrat zgolj v eni sami plasti in najbolj pogosto sredinski del.
Novost, ki v moji zbirki ne sme manjkati.
Za prvi motiv (se pravi lastno predlogo) sem izbrala jelena, ki sem ga umestila na zimsko obarvano ozadje. Tu je sredinski del povišan in manjšanj 2x, vendar sem za razliko od klasične piramidne tehnike, motiv "obrezovala" samo desno in levo, zgoraj in spodaj pa nič.
Motiv sem lepila na sivo in črno podlago, obrezano v tankih linijah. Na črni del sem nanesla po robu lepilo in posula z bleščicami. Vse skupaj je na ozadje dodano s 3d trakom. Tokrat sem izbrala belo ozadje, na katerem sem uporabila eno izmed kotnih štempiljk, robove pa prevlekla z modro blazinico.

Za spodnji del voščilnice sem uporabila moder in bel papir lepljen skupaj, dodala črtkane linije z gel pisalom in naokoli zavezala dve različni barvi organza traku.

Kot drug motiv je tu smrečica v zasneženi pokrajini. Ker je slika pokončnega formata, sem se odločila za prečno rezanje in poudarjanje sredinskega dela slike.

Osnova voščilnice je bela, motiv pa dodajan na modro ozadje.
Tudi tu sem po robovih uporabila bleščice. Tiskano modro ozadje sem prav tako lepila na enobarvno modro, obrezano v tanki liniji in dodano na svetlejše modro. Predno pa sem vse skupaj sestavila skupaj v celoto, sem naokoli prepletla dve barvi (belo in modro) papirne vrvice, ki je na zadnji strani pritrjena z lepilnim trakom. Med in na vrvico sem s sekundnim lepilom dodala še zvezde. Na belo osnovo je dodano s 3d trakom.

Naslednji dve pa nista delani po moji predlogi, pač pa je predlogi naredila Penny , Prescott Valley, Arizona, USA , ki naredi resnično veliko predlog in je ena lepša od druge. Predloge deli z nami in pri vsaki predlogi je tudi zapisano, ali je narejena zgolj samo za osebno uporabo, ali pa iz nje lahko delamo voščilnice, ki jih potem prodajamo. Ne sme pa se nikakor razmnoževati njenih predlog ali jih prodajati. Penny in njene predloge lahko najdete tudi na spletni strani, vendar pa prosim, da pri vsaki predlogi upoštevate njena navodila za uporabo teh predlog. Voščilnice narejene z njenimi predlogami se objavljajo na forumu CircleOfCrafters, lahko pa z njo komunicirate tudi preko samega webshota.

Predlogo je poimenovala Winter snow in gre pravzaprav za dva različna motiva.
Tole je del voščilnice, kjer se vidi, kako je slika razdeljena in lepljena skupaj, pa nežno moder organza trak, ki sem ga dodala v tag in pa kot pentljo pri napisu.
Sama slika predstavlja zasneženo klopco.
Za ozadje sem izbrala drobne modre snežinke, ki sem jih računalniško oblikovala/sestavljala v ozadje. Dodajala pa sem še moder in črn papir.

Drug njen motiv je zasnežena pot skozi park.
Na tem detailu se vidi, kako je dodana srednja plast slike s pomočjo 3d traku. Pri napisu so dodane modre bleščice in v tagu barvni risalni žebljiček, ki ga preprosto zakrivimo s kleščami, vendar moramo pred tem barvno stran zaščititi, da je ne poškodujemo (papir ali blago). Zgornja bordura je lepljena preko okoli zavezanega organza traku.
Ozadje sem tokrat naredila v črno sivih tonih, ki so bili sprva mišljeni za neko drugo voščilnico. Kot pri prejšnji sem tudi tu dodajala moder in črn papir. Voščilnica je velikosti amerikanke in njena osnova je bela. Na levi strani so lepljeni še okrasni modri kamenčki.

Ni komentarjev: