četrtek, 27. november 2008

Mary Helen Sims - Santa

Dobro jutro v hladno novembrsko jutro. Minus 7 kaže pri nas.

Za danes sem izbrala spet eno izmed sličic Mary Helen Sims......tokrat slika Božička. V originalu je to samo sličica, brez ozadja. Tako da sem za današnje voščilnice to sličico obdelala tako, da je umeščena na ozadja.

Kot prva je nastala tale.

Kako izdelati takšno preprosto voščilnico, je prikazano v albumu.

Osrednji motiv in papirje pač izberemo po svoji lastni želji in potrebi. Na tej voščilnici je rdeči krog z valovitim razrezom pravzaprav papirnat podstavek za kozarce, kar nam je lahko v veliko pomoč. Te podstavke dobimo v raznih barvah in tudi materiali so lahko različni. Včasih naletimo tudi na potiskane podstavke. Ni panike. Jih pač na tisku enostavno prekrijemo (prelepimo ) z drugim papirjem.

Torej.....Božiček(predelan po moje) je od MHS, ozadja pa so moje delo. Gre za delo, ki ga imam rada in za tokrat sem izbrala rdeče zelene odtenke. Dodan je še satenast trak in pa dve zvezdi v okrasnih vogalih. Uporabila sem še zeleno blazinico za štempiljke. Na sliki se ne vidi dobro, vendar je uporabljena v delu bordure, za rahel zabris linij.

Nastali sta še dve.

Tale je velikosti amerikanke, ozadja so prav tako moje delo. Pravzaprav sem uporabila eno samo ozadje, ki pa sem ga sredinsko rezala in prazen del med njima prekrila z zelenim vzdolžnim papirjem, ki je dodan s 3d trakom in ob robovih okrasno naluknjan.
Osrednji motiv in napis sta lepljena na bordo rdeči papir. Tokrat sem za risanje bele okrasne obrobe uporabila belo barvico. Pri napisu sem z njo samo rahlo vlekla po robu, nič risala. Črke v napisu , cof in brke in so prevlečeni z kovinskimi mehkimi gel pisali v tubi, ki se zadovoljivo hitro sušijo.

Pri tej voščilnici sem dodala še tea bag snežinko. Preprosto klasično zlaganjem papirčke pa sem naredila v pripadajočih barvah. Sestavljen tea bag sem prav tako lepila na bordo ozadje iz z belo barvico naredila dekorativne pike v špicah.

In še en božiček, prav tako v delnem krogu.
Pri tej izvedbi sem napis dodala še na samo ozadje in ga pri finiširanju zgolj poudarila z rdečim gel pisalom. Motiv je lepljen na rdeče in belo ozadje in na le tem dodane pike z pisalom v tubi za 3d učinek.

Ozadja so moje delo in tokrat sem uporabila dva okrasna traka. Prvi je zavezan na večjem ozadju s pentljo, drugi pa je dodan na desni strani osrednjega motiva in na zadnji strani fiksiran z lepilnim trakom. Za še večjo stabilnost sem delno preko njega dodala tri srebrne zvezde, ki so obrisane z enakim gel pisalom kot napis.

Rdeče gel pisalo za reliefen učinek se pojavlja še v spodnji zeleni borduri in pa na papirju belive kot dodatek med dvema zelenima črtama.

2 komentarja:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasne čestitke. Vse barvno usklajene. :) Mi je všeč, da napišeš postopek zraven.
Lp, Nataša.

Maja pravi ...

Šele danes sem našla tvoj blog! Tvoje čestitke so čudovite! Tako drugačne in enkratne, posebne, vedno barvno usklajene! Pridem še!!