sobota, 8. november 2008

Pola darilnega papirja -priprava

Obljuba dela dolg. Mar ne?

Včeraj sem malo pregledala darilne papirje in potem preko noči (v sanjah seveda) premlevala, katerega naj izberem. Izbor je padel!

Odločila sem se zgornji papir, kjer se pojavljajo praznični motivi na bledo rumeni podlagi. Rezanje mi bo nekoliko olajšano, saj motive delijo tanke zlate črte. Možnosti za oblikovanje bo veliko, saj so motivi različnih velikosti.

Darilni papirji so lepi, ni kaj. Ampak imajo svoje zakonitosti. Veliko njih je izredno tankih in to je velikokrat ovira pri rezanju in lepljenju, saj se radi zvijajo. Sploh če kupimo takšnega, ki je zvit na papirnati roli. Takšnale delitev papirja s črtami je veliko boljša izbira. Tudi pri lepljenju je pri darilnih papirjih pametno sprejeti odločitev, da uporabljamo dvostranski lepilni trak. Zaradi tankosti, prosojnosti samega papirja se lahko naredi, da nam druga lepila "pokukajo" preko papirja. In še ena velika prednost je pri uporabi lepilnega traku: lepljenje je trenutno! Ko motiv položimo na podlago in še ne pritisnemo, nam dopušča popravke, korekcije; ko s pritiskom spojimo dve plasti, so popravki veliko težji, včasih praktično nemogoči. Zatorej vsem svetujem uporabo dvostranskega lepilnega traku. Dobite ga v vsaki trgovini z gradbenim materialom, lahko tudi kje drugje. So cenovno sprejemljivi, saj kolut 33metrov stane malo manj kot 2€. 33metrov pa je kar veliko traku.

Pa ne da sem papir samo izbrala, ampak sem tudi naredila prve reze in začetna lepljenja.

Tako si lažje predstavljam, kaj bi pravzaprav sploh lahko naredila. Te koščke potem postavljam sem ter tja in ob tem dobivam zamisli. Npr.:vzamem različne velikosti praznih voščilnic in motive postavljam na njih. Tako vidim, katere barve bi se podale poleg, koliko mi ostaja stranskih robov, ki jih lahko zapolnim.....(pentje, trakovi, vrvice, okrasni kamenčki, razni dodatki....).

Za začetek sem prilepila oba večja motiva na zeleno podlago: motiv smrečice in snežaka. Nisem nalepila vseh sličic, saj dopuščam možnost, da bom pri kasnejši izdelavi mogoče potrebovala sličico na drugačni podlagi, recimo rdeči ki bi se podala k snežaku ali mogoče oker, ki bi se podala k obema sličicama.

Kadar določeno stvar delamo v večji seriji, seveda to ni takšen problem, saj ponavadi točno vemo kaj in koliko želimo. Takrat si je delo pametno sistematizirati in ga opravljati po fazah.

Moj namen pa je narediti čim več različnih končnih izdelkov. Pa naj gre zgolj samo za različne postavitve in dodatke na voščilnicah ali pa kaj drugega.
Tudi sama sem v ustvarjanju iz darilnega papirja novinka. Pred leti sem ga nekaj uporabljala pri izdelavi zvezd-obeskov za na smrečico in seveda kot otrok pri lepljenju tistih neskončnih verig, ki smo jih potem obešali. Drugače pa le sem ter tja kakšen majhen košček.

Jaz sem se lotila dela!

Pa še en NASVET za vse tiste, ki boste mogoče tudi sprejeli ta izziv in pa seveda vse tiste, ki vas mogoče samo zanima, kako se bo projekt odvijal: V meniju desno imate rubriko Spremljaj ta dnevnik. Tam se preprosto vpišete kot spremljevalec (vaši podatki niso vidni nikjer) in ste tako vedno obveščeni o tem, kaj se dogaja. Lahko ste prijavljeni Javno (svoj nick in morebitna slika/avatar); lahko pa še naprej ostanete anonimini. Sem za primer dodala kar samo sebe, da vidite, kako izgleda.

NAMIGI:
  • mogoče je boljša izbira papirja v poli, kot na roli
  • ne pozabite na DVOSTRANSKI lepilni trak, ki nam olajša delo
  • če izrezanih motivov ne potrebujemo takoj, jih je pametno shraniti v kakšno knjigo, da tako preprečimo zvijanje papirja
  • razne črte v vzorcu so nam lahko v pomoč pri rezanju, ni pa nujno

Ni komentarjev: