nedelja, 9. november 2008

Pola darilnega papirja -prvi izdelki

Spet sem tu...z mojo polo darilnega papirja.

Nastale so prve voščilnice in skupaj bodo zbrane v albumu POLA DARILNEGA PAPIRJA. Upam, da mi ga bo uspelo čim bolj raznoliko in pisano polniti in da se mogoče v njem znajdejo tudi kakšne druge fotografije, ne zgolj samo moje. Zadnjič sem nekje videla neverjetne novoletne okraske iz darilnega papirja (med njimi je bilo veliko smrečic...resnično neverjetnih; mi je kar malo žal postalo, da sem izbrala tole polo, ki zaradi samega vzorca ne bi bila ravno primerna za to)in verjamem, da smo tudi pri nas v Sloveniji polni takšnih in drugačnih idej.

Kot prve so nastale male voščilnice.
So velikosti 9x10cm. Pri vseh je osnova navaden bel papir, seveda malo trši. Lahko je šeleshamer. Sama pač uporabljam različne materiale, ki jih po domače povedano "nafehtam" kot odpadni material v tiskarni.
Za dve ozadji sem izbrala rdeče in dve zeleno barvo, ena pa je umazano bela oz. rahlo rumena. Pri tej sem , preden sem papir lepila na podlago, z rdečo blazinico za štempiljke naredila okrasen rok. To mi je res všeč, saj se na ta način lepo zabrišejo ostre linije, kadar to potrebujemo. Trije motivi so enaki, dva pa sem rezala ali bolje povedano: to sem storila zaradi tega, ker se papir pač vedno ne izzide tako kot bi želeli. Vendar sem s tem dosegala posebnost, pa čeprav sem bila v to prisiljena. Sicer bi te male končke lahko zavrgla, ampak.....kaj hočem....sem pač gorenjka. Naokoli sem zavezala satenast trak (se pravi, da je viden tudi, ko voščilnico odpremo). Največkrat so dovolj zgolj samo preprosti vozli, lahko pa tudi naredimo pentljo, kot je vidno na sredinski voščilnici pri drugi sliki.


Naslednja je malo večja voščilnica.
Tokrat sem izbrala bledo rumeno osnovo, saj se lepo poda k ozadju darilnega papirja. Ozadje iz malih sličic sem prvo lepila na še malo svetlejši bledo rumen papir, da sem pridobila na trdnosti, saj je bil moj namen, da okoli tega dela zavežem satenast trak. To pa bi bilo nemogoče, če ne bi prvo poskrbela za trdnost.
Motiv smrečice je lepljen na zeleno podlago iz kartona in obrezan v tanki liniji. Sama sem ga na voščilnico dodala s pomočjo 3d traku, vendar pa to ni potrebno. Prav enako jo lahko pritrdimo z lepilnim trakom.


Potem pa sta tu še mali in veliki obroč.
Lahko uporabimo papirnate role od papirja, brisač ali česa drugega. Sama sem uporabila kar bel papir, ki sem ga zlepila skupaj. Pri izbiri podlage, je odvisno, zakaj bomo končni izdelek potrebovali.

Jaz sem si zamislila, da bosta to dva nosilca za kozarce v katere se potem vtakne čajne svečke in prižge.
Seveda sem zato rajši vzela malo večji premer.
Rolo papirja sem oblekla v zlat papir, potem pa na stiku tega papirja z dvostranskim lepilnim trakom pritrdila sličici. Pri mali roli lahko tudi vidite, da sem naokoli nalepila še dve manjši sličici iz darilnega papirja, ki sta mi ostali.

Mogoče še danes sledi, kako lahko role uporabimo tudi drugače. Na eni od slik v albumu lahko vidite, da v njih lahko tudi vtaknemo papirnate servietke.

Ni komentarjev: