nedelja, 19. december 2010

Prazniki -Xmas

Lep pozdrav v hladno nedeljsko jutro. Kar -17,7stopinj kaže na naši terasi. Pa se mi vendar nekako ne zdi mraz. Vsaj ne čutim ga danes tako zelo.
Še eden od albumov z praznično tematiko. Nedokončan je kar tri dni ležal na mizi, ker nekako ni bilo pravega časa, da bi ga dokončala. Me je bilo kar malo strah, da sem ta čas izgubila "rdečko nit", kar se  v takšnih primerih kaj rado naredi.
Pa je potem kar šlo. Sicer počasi in z veliko prekladanaja.
Vmes se je dogodila še neljuba nevšečnost, ki je trenutno še v mejah sprejemljivega, a.....Pri iskanju papirja za album, ki sem ga včeraj predstavila na Želim, Voščim, Pošiljam ... se mi je premaknilo nekaj v desni rami in sedaj sem bolj tako....."na tankem ledu", bi človek rekel.
To je kot neko prekletstvo. Prvič sem se s tem srečala 1.januarja 1988 in bolj ko premišljujem, bolj ugotavljam, da so bila v vseh teh letih mogoče samo kakšna tri leta, ko se mi s tem ni bilo potrebno ubadati tudi v teh prazničnih dneh.
Ampak gre. Se pač navadiš, da so dnevi, ko si preprosto odvisen od drugih, ko moraš zapreti oči in pozabiti, kaj bi želel in misliti zgolj na to kaj zmoreš, kaj bo šlo skozi, do še znosnega praga bolečine(npr. veš, da ne moreš odrezati papirja z ravnilom z nožkom, ker je pač zato potrebna moč in ga tako odrežeš peš.... s škarjami). Po kakšnih treh tednih pa vse skupaj ostane samo še grenak spomin in čakanje... do naslednjič.
Več posameznih fotografij pa v albumu Prazniki -Xmas.

5 komentarjev:

Maja pravi ...

O, si zgodnja! Sem mislila, da sem jaz, pa si me prehitela! Ja, tudi pri nas je mrzlo, samo 16, 8 minusa!! Še po časopis se mi ne gre! Tudi ta album je čudovit, sploh barvna kombinacija mi v tem času zelo "sede".

Sonja pravi ...

Pri nas kaže -7, obe s hčero pokašljujeva in smrkava :( zoprno.. prav gotovo pa manj neprijetno od bolečin v rami. Upam, da čimprej mine.
Album pa je čisto pravi praznični, se mi skoraj zdi, da slišim božično pesem v ozadju :)

Vladuška pravi ...

Uspela sem sicer pokukati skozi okno in pri nas je danes predvsem vetrovno zaradi česar pa je bolj mrzlo, kot bi dejasnko bilo. Ampak se bom vseeno malo kasneje debelo obleka in se odpravila malo ven. Se mi dopade ko se vrnem z rdečim nosom in lički:))) Upam, da težave z ramo čimprej minejo in boš lahko normalno ustvarjala in počela vse drugo. Tudi ta album je občudovanja vreden od prve do zadnje strani. En velik BRAVO za tvoje albume!

Alenka pravi ...

Tudi ta album je super!Tako lepa kombinacija božičnih papirjev!!
Čimprej se pozdravi in pazi nase!:)

Hali pravi ...

Prekrasen album, toliko lepih papirjev in dodatkov si uporabila. Upma, da bolečina mine čimprej!