ponedeljek, 1. december 2008

Čudoviti adventni čas

Kljub vsej dirki zadnjega tedne, sem si vzela čas, da sva s hčero obiskali razstavo na temo Božiča, adventnega časa. Sicer sem bila malo razočarana, saj sem nekako pričakovala več. Pa ne v kvaliteti, kot to, da bo razstavljenih izdelkov več. Mogoče pa so me v preteklosti malo razvadili, ko so mi ponujali več ali pa tudi to, da sedaj, ko sama več ne sodelujem pri pripravi teh razstav, gledam malo drugače. Tudi nad ceno adventnih venčkov sem bila malček presenečena(čeprav ga sama nisem imela namen kupiti). Praktično ga izpod 10€ nisi mogel dobiti.
A ob tem sem se zavedla, da sem ta "hišni okras" nekako izpustila, ušel mi je iz misli.

Drugače pa si te razstave vedno z veseljem ogledam. Toliko raznolikih idej in pestra mešanica, kjer predstavljajo tudi nekaj prehrambenih običajev, postavitev miz, sladkih dobrot.....

Zgornja postavitev štirih sveč je vsekakor moja letošnja zmagovalna. Sicer je bilo kar nekaj čudovitih, bolj modernih postavitev, ki so pobrale tudi nagrade na tekmovanjih, a tale je moja zmagovalka.

Pritegnila me je tale torta, zelo svetla in z belimi dodatki. Preprosto čudovita. Za piko na "I" pa kanček zelene, rdeče in modre barve.

Čarobna hišica......in....zanimivi adventni koledarji.
Prikupne so bile tudi postavitve na mizah, kjer so predstavljali dobrote, ki so bile značilne za ta čas.


In seveda ne smem pozabiti prikupnih izdelkov, ki jih razstavljajo razne osnovne šole in vrtci. Vedno so polni novih idej.
Več fotografij pa lahko najdete v albumu.







Ni komentarjev: