sreda, 17. december 2008

Mala siva miška

Danes sem malo gledala statistiko in kar ne morem verjeti, da je tole že moje 101 blog sporočilo. Seveda skupaj iz vseh treh mojih blogov.
Že v samem začetku sem nekako namenoma štartala s tremi blogi, v katerih sem okvirno poizkušala ločiti tri glavne tematike, ki se pri meni največ "dogajajo". Sanje o internetni božični delavnici (dotični blog) so stare že nekaj let, vendar pa mi nikoli ni uspelo priti tako daleč, kot sedaj. Svet otrok je pač nekako logični sektor, saj imam sama otroke, pa tudi drugih je naša hiša vedno polna. Tako se vedno kaj dogaja. Centralni blog naj bi bil pravzaprav Želim, voščim, pošiljam...., vendar pa je zaenkrat zaradi predprazničnega časa veliko bolj aktualna Božična delavnica. Trenutno sem uspela zgolj na tem centralnem blogu dodati linke do naših spletnih ustvarjalnih blogov. Res se na tem področju še zelo lovim in v tem predprazničnem obdobju tudi ni pravega časa za urejanje nekakšne "blogovske administracije".

Tokrat darila (zgolj na voščilnici) prihajajo skupaj z malo sivo miško.
Dve voščilnici, pri obeh bela osnova, formata pa enkrat ležeči in drugič pokončni. Motiv daril in sive miške sem dodatno lepila na trši papir in obrezovala ob linijah. Na podlago je vse skupaj dodano s 3d trakovi.

Barvanje vsega skupaj je spet mešano (od pastelnih barvic, do kred in metalnih tekočih barv v tubi). Pri modri sem dodajala še bleščice preko modrega darila.

Snežinkasto ozadje je darilni papir, med oba srebrno siva okrasna trakova pa spet dodano nekaj bleščic. Ptiček bela nalepka, na zeleno ozadje pa dodane s pisalom za 3d učinek bele snežinke. Drevesa so izsekani delci s pomočjo štance.

Sedaj se bo izdelava božično novoletnih voščilnic počasi zaključevala. Sem ter tja bo verjetno še kakšna nastala, saj ko se prebudi ideja (ki prav nič ne sprašuje kateri letni čas je), je treba le to idejo spremeniti v izdelek. Tako mi še do danes prav zaradi tega ni uspelo skupaj spravit božičnih daril, ker me vedno nekaj zmoti.

3 komentarji:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Luštna miška. Lepi čestitki.
Lp, Nataša.

Suzy pravi ...

Iii, kaki lušni miški!!

Moni pravi ...

Lepi čestitki, pa miška! Lp, Moni