sreda, 24. avgust 2011

Iz božične delavnice

Pozdravljeni vsi skupaj.
Po dolgem času me je danes spet pot zanesla semle in moram priznati, se mi je kar milo storila. Rada sem objavljala na teh straneh. Pri vsej množici objav in komentarjev je tule nastala že rahla zmeda.

Ampak delavnica ne zapira svojih vrat. Le seli se z novimi objavami na novo, že malček popisano stran. Čeprav vas ni bilo veliko, ki ste me spremljali, ste močno popestrili mojo božično delavnico in mi pomagali na moji poti s svojimi kometarji.

Božično delavnico boste odslej našli tukaj.

2 komentarja:

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330

Catherine Cavette pravi ...

UNE ÉQUIPE DYNAMIQUE AU TRAVAIL
Vous avez besoin de crédit pour un projet ou développer vos activités.
Nous offrons des prêts avec des procédures simples. Avec un taux de 2%. Vite améliorer vos conditions de vie, pour réaliser des projets tels que :
* Prêt personnel
* Prêt d’argent commercial
* Prêt précaire ,rapide et simple ...
Contactez Mme DURANT Delphine
durantdelphine1@gmail.com
Notre SUCCÈS AU TRAVAIL EST À 100%