ponedeljek, 14. december 2009

Blok za zapiske

Niso vsi dnevi enako dobri in srečni in.......
Vendar moramo življenje vzeti takšno kot je, kajti tudi v slabih stvareh se skriva kanček dobrega in obratno. Če pogledam z vedre plati -lahko rečem: Hvaležna sem, saj je za menoj polovica adventa, moji blogerski plani potekajo po zastavljenih načrtih in bolezen me je pustila pri miru, mi naklonila lepe dni.
Za mesec december pravijo, da je znan tudi po čudežih. Mogoče pa res. Pri nas je čudežno izginil maček (že tretji dan ga ni), oni dan pa vok, ki sem ga kasneje(po dolgih urah iskanja) našla na terasi, kamor ga je zaradi vročega olja postavila hčera. Je bilo pa res zanimivo prematat celo bajto v iskanju voka (ki ga uporabljam vsaj vsak drugi dan), njega pa nikjer.


In vsa darilca, ki jih pripravljamo v mesecu decembru tudi niso vedno praznično obarvana, praznično čarobna, v tradicionalnih barvah in opremljena z božično zimskimi motivi. Večkrat podarimo tudi povsem praktične stvari. In ena takšna je prav gotovo (na mojem spisku) tudi oblečen blok, blokec.

BLOK ZA ZAPISKE

Potrebujemo:
  • darilni ali kakšen drug bolj kompakten papir za oblačenje
  • lepenko
  • kos papirja za notranjost
  • kupljen blok
  • lepilo



Izkušenim ustvarjalkam današnja objava ne bo prav veliko pomenila. Nič novega, ne odkrivam tople vode, delam nove smučine. Vendar pa so te moje adventne objave namenjene vsem (tudi tistim manj izkušenim) in zato so tudi objave povsem različne.
Osnova preobleke je sestavljena iz treh delov lepenke. Po dva enaka za lice in zadnjo stran in še sredinski ozek del.Lepenka mora biti kompaktna, trdna, saj se nam drugače pod nanosom lepila rada zvija.


Vsak kos namažem z lepilom (s pomočjo čopiča) in položim na že prej odrezan okrasni papir.Ne morem reči, da mi je to delo ravno všeč, saj včasih papir ni ravno ubogljiv. Ko nalepim vse tri dele lepenke, zadevo obrnem okoli in vzamem pravoktnik iz trde penaste gume in vlečem po papirju. S tem nežnim pritiskanjem razporedimo morebino odvečno lepilo. v vseh štirih vogalih zarežemo, odrežemo proč vogal. Sedaj z lepilom namažem še te ozke stranske dele (lepenko, ne okrasni papir) in papir zapognemo nazaj. Postopek z pritiskanjem ponovimo. Pozorni moramo biti v vogalih, da jih resnično lepo in kompaktno izdelamo.


Če je v tej fazi vidno lepilo na lepenki, se nikar ne obremenjujmo, saj moramo notranji del prekriti še z novim papirjem (tu ponavadi sama izberem enobarvnega).Prav tako ga dodam z mazanjem lepila s čopičem.
In to je vsa osnova. Na zadnjo stran zgolj še nalepimo blokec (kakršni koli) in že imamo darilce.


Sama imam še navado "ojačati" sredinske prepogibe. Predvsem zaradi same trdnosti in zmanjšane možnosti obrabe, nekaj pa tudi zaradi zgolj okrasnih namenov.

 



Mojemu oblečenemu bloku sem dodala še darilno škatlico -voščilnico.
Za jutri pa upam, da mi uspe narediti smrečice, ki so bile v planu, pa se je plan zaradi prepolne hiše obiskov pozno v noč....sesul.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Pri vas pa res mislim, da ni nikoli dolgčas in se mi zdi, da imate prav zabavne debate dolgo v noč. Vedno znova občudujem te tvoje škatlice, ki se tak fajn odpirajo in so hkrati voščilo. Se mi zdi super kompletek taki blok in škatlica. Včasih, ko mi misli o čestitkah švigajo po glavi, bi bilo super imeti en tak priročen blokec v torbici in en svinčnik zraven, da bi si lahko skicirala čestitko. Doma že to redno prakticiram, da ne pozabim idej in mi je super.

Hali pravi ...

Bom komentirala tudi malo za nazaj!
Čestitke za vse sladkarije, ki si jih dobila. Zaslužila si jih, ko na stako razvajaš tule na tvojem blogu.
Hvala za prekrasne zapiske o Luciji in vseh zgodbicah , ki krožijo.
Izdelki so pa tako nekaj posebnega..sploh te easel čestitke. Prelepo!

Alenka pravi ...

Blokec je res super in zelo uporabna stvar, škatlica čestitka zraven , pa je sploh nekaj posebnega.

Suzy pravi ...

Čeprav izdelavo poznam. Že samo kot ideja mi v tem času pride prav. In lepo, da opišeš tudi postopke za tiste, ki tega pač ne poznajo. Včćeraj si mi pokazala tisto easel voščilnico. No, napisala naziv, da sem sploh lahko našla postopek izdelave. Enpostaven, a ...nisem ga poznala. Saj sem ga potem že v prvih 20 sekundah razumela.