ponedeljek, 15. november 2010

Voščilnice v modrem

Mislim, da ni potrebno vedno omenjati, da imam modro barvo rada. Preprosto me privlači. Pa čeprav ni ravno tista tradicionalna božična barva, vseeno zavzema kar nekaj prostora pri prazničnih izdelkih, saj modra barva nekako simbolizira tudi zimo.
Kot prvi so nastali trije snežački, ki jih je narisala Becca. Svojim risbam sicer dodaja črko B, pa se tule žal ne vidi, ker so snežaki izrezani in lepljeni na ozadje.
Uporabljala sem modro blazinico , ki mi jih je prijatelj lani naročil prek spleta po smešno nizki ceni 0,5€, vendar so žal imeli samo te modre. Saj veste .... čez 100 let vse pride prav.
Za nasledje pa sem motiv dobila iz bivšega COC-a ali sedanjega World of Crafters. V obeh primerih sem uporabila moder snežinkast transparentni papir, ki je v moji zalogi že sigurno kakšne tri leta.
25 dec sem natisnila in številki pobarvala. Seveda prav tako v modrem. Druge imajo dodan tudi mini zaznamek za darilo. Ravno tak trak transparentnega papirja je ostal na mizi. Ga zavreči, spraviti za naslednje tri leta......? Pa sem ga kar porabila in tako rešila dilemo.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

PO moje ti bo uspelo porabiti letos kar lepi staro zalogo. Boš imela veliko prostora za nabavo nove :) Vedno dober izgovor. Čeprav ni modra klasična božična, pa je kot praviš vsekakor odlična barva za ponazoritev zime v kombinaciji z belo.

Sonja pravi ...

A ni dober občutek, ko začneš porabljati zaloge? :) In mogoče za nekaj časa celo zmanjšaš kupček materiala, ter povečaš tistega z narejenimi izdelki.
Res, se strinjam, enkrat vse prav pride :)
Lepa serija je nastala, modra lepo paše.

Hali pravi ...

Iiii kako simpatičen snežak, ki mu prav paše modra barva. Krasna modra serija je nastala!

Alenka pravi ...

Lepa modra serija!!!!Pa zaloge kopnijo- to je dobro:):)