torek, 9. september 2008

Zimska idila v modrem

Krivec za ti dve voščilnici pa je izredno sposobna angležinja Bayswake, ki je naredila, računalniško obdelala tale prikupen motiv zimske idile. Vsak teden nam na forumu postreže z novimi topperji ali 3d predlogami.


Ker mi je sam motiv bil nekako premalo, imela pa sem nekako občutek, da bi z dodajanjem tiskanega ozadja nekako izničila njegovo moč, sem sklenila, da raje s pomočjo motiva in računalnika ustvarim tea bag lističe za zlaganje.

Osrednji motiv sem lepila zgolj na enobarvno podlago, belo in modro. Bela obrezana v tanki liniji, modra v spodnjem in zgornjem robu valovito. Dodano je še nekaj okrasnih potez z gel pisalom. Tea bag lističe sem za vsako voščilnico sestavila drugače. Prvič kot pahljačo, ki sem ji v stik dodala še okrasno pentljo in samo pahljačo tudi obrisala z gel pisalom. Pri drugi sem sestavila obliko snežinke in jo "obesila" s tanko srebrno linijo, prav tako z gel pisalom, v njeno sredino pa dodala okrasen srebrn kamen.

Ni komentarjev: