petek, 12. september 2008

Modra snežinka

Tokrat malček večje število voščilnic v eni seriji.

Modra mi je nekako.....čarobna barva. Tudi za Božični čas. To sem nekako ugotovila pred dvemi leti, ko sem se lotila obdelave slike modrega Božička za 3d tehniko. Končni efekt me je dobesedno fasciniral. In tako je modra barva kar pogosta na mojih voščilnicah.

Modre snežinke so že kar dolgo počivale in nisem dobro vedela, kaj naj bi pravzaprav z njimi naredila. Potem pa sem se vsedla za računalnik in naredila kar lepo število predlog za ozadje. Vse je bilo modro belo: črte, packe, snežinke.....

In potem so začele nastajati voščilnice. Ideja je prišla sama ob pogledu na vsa tista ozadja in pa bele podloge voščilnic.

Spet sem se poizkušala v tistem meni tako ljubem elementu: isti motivi -različne postavitve.

Ker same snežinke kot motiv niso bile dovolj, sem oblikovala še napis. Uporabila sem eno od zimskih pisav, kjer se pojavljajo snežinke.

In začelo se je lepljenje elementov na modre in bele podlage in potem sestavljanje v celoto. Osrednji motivi so na ozadje dodajani s pomočjo 3d traku. In za razbijanje monotonosti sem spet uporabila razne drobne dodatke: okrasni tanek saten trak, žebljičke, izsekane bele snežinke......


Ni komentarjev: