sreda, 3. september 2008

Modro bel aranžma

Jah, saj vem......spet modro.

Tile dve voščilnici sta nastali, ko sem pregledovala stare fotografije in odkrila kar nekaj takšnih, ki bi jih lahko uporabila. Veliko njih, kot tudi tale z modro svečo in belim venčkom, izvira iz že nekaj let nazaj, ko sem na božično novoletni, pa tudi velikonočni razstavi, fotografirala izdelke srednješolk.
Resnično so se vsi potrudili in žal mi je le, da jaz nisem ne vem kako dober fotograf, da bi bili posnetki boljši, kvalitetnejši.



Tokrat sem uporabila drobno tiskano ozadje, ki je posuto z belimi snežinkami, kar se mi zdi, da se zelo lepo poda z venčkom. Napis sem oblikovala bolj majhen, saj sem želela, da je ravno ozadje tisto, ki na tej voščilnici nekako bolj pride do izraza. Rob same sličice sem oblikovala v kotnih zamikih, lepila na belo, modro in spet belo podlago. Tako osnovni element kot napis sta dodana na voščilnico s pomočjo tanjšega 3d traku. Za razbitje ozadja pa sem uporabila še hologramsko zvezdasti lepljivi trak.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Tole mi je pa zelo všeč.