petek, 12. september 2008

Prikupni snežak

Pravzaprav tole ni papirnati servietek, ampak robček. Lani sem ga dobila v eni izmed menjav, pa je počakal na letošnje leto, da se je v meni prebudila ideja, kako ga uporabiti.

Brez računalnika gre pri meni očitno bolj redko, saj sem ozadje, ki sem ga dodajala pod sličico, spet obdelala računalniško. Pri tem največkrat pazim (seveda v primerih kot je tale, kjer točno vem kaj hočem, kakšno postavitev), da npr. deli, ki so skriti pod sličico, sploh niso porisani, ampak prazni. Tako ali tako se ne vidijo in s tem se prihrani kar nekaj tiskalniške barve.

Za podlago sem tokrat izbrala modro, svetlejšo modro osnovo, ki je še vedno popolnoma normalna za pisanje s katerim koli pisalom. Pod tiskano ozadje in sličico pa sem dodala nekoliko temnejšo modro podlago.
Snežakom je skupno še to, da imajo z bleščicami posuto ozadje na katerem stojijo in pa božične kapice, kjer sem za belo obrobo in cof uporabila vato.
Ostalo mi je samo še dodajanje okrasnih elementov, ki so na vsaki voščilnici drugačni.

Ni komentarjev: