petek, 18. september 2009

Izgubljena......kaj vem kje

Zadnje dni nisem prav za nikamor. Dejansko izgubljena v nekih vzporednih svetovih, kjer težko ločim med tisto tanko linijo realnosti, sanj, fantazij...............

Včasih bi se kar potopila nekam in poniknila za nekaj časa, pa me prav kmalu kakšna "kruta" prigoda realnega življenja prepriča, da preprosto ni čas za to. Prav. Ampak tako rada bi vedela kdaj bo tisti čas.

Danes ponoči sem sicer sanjala severne jelene. Vozila sem se z njimi na saneh. Čudno je le to, da nikjer v sanjah ni bilo snega. Vsaj spominjam se ga ne. Že sem v roki držala štempiljko severnega jelena (s sankami -močno podobne tistim, s katerimi sem se vozila v sanjah), ko sem se premislila in dokončala tole. Skica za izziv (bog si ga vedi kateri in kje) je ležala na mizi. Izgubljena, pozabljena....založena pod kupom drugih skic, papirčkov, že pobarvanih motivov........

Severni jeleni bodo morali počakati!
Do realizacije na kakšnem izdelku ali pa pač do kakšnih novih sanj.
Sedaj me prav "poredno" in "zapeljivo" pogleduje snežak v objemu medvedka. Ti , ti grdavš! V mojih sanjah trenutno še ni snega.

1 komentar:

Alenka pravi ...

Škoda , da je ležala tako pozabljena, ko pa je tako lepa!