torek, 22. september 2009

"Beary nice" -Popcorn bear

Tale izziv na One stop craft mi je tudi prišel prav, da sem vzela v roke štampiljko iz serije Popcorn bear, ki sem se je kar malo izogibala, ker je tako zelo velika in je lep odtis narediti malo težje. Ne samo to -tudi potem vkomponirati v neko celoto.

Razglabljanja o možni postavitvi niso obrodila nič več od tega, kar vidite. Malo po moje prirejena stoječa voščilnica.
Zaprta pa izgleda nekako takole. Barvala sem s pasteli, odtisnila še nekaj snežink, da sem zapolnila prostor na desni in vse skupaj kombinirala z zelenim enobarvnim papirjem.
Takole nekako pa izgleda pogled iz bolj ptičje perspektive, kjer se še vidi notranjost.
Bi bila otrokom všeč?

5 komentarjev:

Jana pravi ...

ooo, kako je luštna.
Občudujem vse, ki začnete čestitke delati zgodaj. Jaz si to zadam vsako leto, ampak jih nato vedno delam zadnji trenutek.

Alenka pravi ...

Meni je všeč, sem malo večji otrok:):)Odtisek je tudi zelo lep!

Sharon Traynor Designs pravi ...

Wow Marika - this is so adorable! That's a wonderful Popcorn bear stamp and you've coloured it so well. Your card is beautifully designed. Thank you for joining us at the One Stop Craft Challenge.
Sharon xx

Suzy pravi ...

Ne vem, kateremu otroku to ne bi bilo všeč.

Simona pravi ...

Ooo, lušne so! Všeč mi je, da narediš čestitko, ujemajočo kuverti in včasih še vrečko.