nedelja, 4. oktober 2009

Malo darilce za izziv, steklenica in še ena

Spet sem malo pokukukala po izzivih, ko sem ravno skupaj zbirala razno razne linke.

Na Double Dutch je tema Shape Card.
Pa sem naredila tole steklenico, ki je že nekaj časa čakala na izdelavo.
Pri Crafty Angels pa je tema Embossing.
Čisto preprosto..........
Na EAC pa teče rdeče nit Majhno darilce.
Moje je res majhno. Le en čokoladen zlatnik v sredini in to je to.
Naredila sem ga kot obesek in za takšne malo manj sladkosnede kot so moji otroci, lahko mogoče celo visi nekje v prazničnem času.

3 komentarji:

Hali pravi ...

Uuuu preprosto je res najlepše in najelegantnejše!

Iris pravi ...

Brilliant works, really great.
Thanks for joining in our challenge.

Hugs
Iris
EAC-Team

Erica pravi ...

Great card Marika, perfect for a New Year's wish! Thank you for joining us on Double Dutch!

Hugs,
Erica