ponedeljek, 1. november 2010

Nekaj iz EKO božično-novoletne serije

Fotografijo EKO serije sem že predstavila. Od tiste fotografije se ni kaj dosti dogajalo, vsaj ne zelo novega.

Tu sem torej za osnovo izbrala eko karton, za spremljajoči barvi pa rjavo in rdečo, vse skupaj začinjeno s kančkom zlate.

Kar se samih motivov tiče, pa v dobršni meri prevladuje glava božička, ki sem ga tako ali drugače dodajala na osnovo.  Vsi odtisi so dadani kar na samo eko osnovo. Svetleča obroba kape, 3d rdeče pikice in posut lepljen "bel sneg" na bradi in brkih, imitacija stekelc na očalih (lak) .... se ponavljajo skozi skoraj izbrane motive, kajti nekateri so tudi malo drugačni.

Tu so  majhni zazanamki za na darila, kjer sem uporabila le delni odtis, pa zaznamki, ki sem jih delala na papirnatih wc rolicah in so hkrati tudi mini voščilnica v notranjosti.
Sem ter tja sem dodajala tudi druge štampiljke, barve......
Podobno pot sem ubrala tudi pri voščilnici. Izbrala sem easel obliko.
Tu se pojavlja tudi gumb, naravna vrvica, nekaj rjave valovite lepenke.........skupaj s pripadajočo kuverto.
Pri meni ne smejo manjkati tudi mini darilca za majhne sladke končke.
Trije različni tipi, za različne potrebe.....



3 komentarji:

Vladuška pravi ...

O vau Marika, zelo lepe eko zadeve si naredila in vsega po malem. Všeč so mi ta mini darilca in različne čestitke.

Alenka pravi ...

Zelo lepo!!!!Božičkovo glavo si tako lepo pobarvala in vsi ti drobni dodaki....Wow!!!!
Darilca so pa tudi meni zelo všeč!

Hali pravi ...

Spet krasne ideje...še posebej mi je v oči padla tista siva-rdeča kombinacija s sladkarijami v notranjosti.Super!