sobota, 13. november 2010

Veliko darilo

Se moram malo predramit. Po kosilu je bilo tako prijetno toplo, pa še malo počitka pred tv  in me je kar zmanjkalo. Sem šla malo v deželo sanj, sedaj sem pa takšna, kot bi me nekdo prežvečil in izpljunil.
Kupček.
Tole sem si kar dolgo želela narediti in sedaj končno sem. Kako naj sploh to poimenujem ... ne vem ...sem nadela kar eno tako spekerdrano ime ztape.
Sama ideja se je porodila pred leti, ko mi je kronično primanjkovalo penastega debelejšega traku za sestavljanje. Ampak potem sem delo vedno prilagodila tako, da sem pač trak minimalno uporabljala. Sedaj sem se pa samo preprosto lotila.
Notranjost: levo sem naredila žep za denar, darilni bon, vrednostno kartico.... desno pa sem dodala natisnjeno misel.
Končni rezultat mi je všeč in prav gotovo bom tole še ponovila sem ter tja .... se bom pač prepustila idejam in upam, da ne bo na vrsti spet čez nekaj let. Mogoče pa že jutri.....
Voščilnica se popolnoma stisne skupaj, le v spodnjem napisu desno je nekaj penastega traku.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Dobra ideja, odličen nadomestek 3D traku. Ej, tudi jaz sem čisto prežvekana, če grem popoldan spat, zato se temu prav izogibam :)

Andreja pravi ...

Še ena, ki ne mara popoldanskega spanja in ki ji le škodi. Je pa res, da sem ga potrebna le parkrat na leto, hvala bogu!
Zanimive in lepe so tele tvoje, kako že z... :-))