nedelja, 28. november 2010

Napočil je adventni čas

O prvi adventni nedelji sem pisala lansko leto. Objava je bila obširna in nekako čutim, da letos nimam mnogo tega za dodati, da sem svoje skromno znanje izčrpala. Moja duša povsem neodvisno od mene in mojih želja stopa v ta čas adventa. Napolni me z mirom, pričakovanjem, moja hotenja postanejo manjša in nastopi nekakšen čas, ko postane pomembno mnogo drugih stvari, a katere med letom pozabim ali jih postavljam na stranski tir. To so stvari, ki se jim ne morem upirat. Pravzaprav pa se jim niti ne želim.

Praznovanje porajajočega se človeškega življenja  .... pa so poimenovali včerajšnjo molitveno uro, ki je potekala tudi po Sloveniji in je v meni to prebudilo občutenja zahvale, da sem, da so tu mnogi, ki jih imam rada in jim je bilo življenje milostno, da so sploh tu in milostno z menoj, da smem biti del njih in njihovih poti, oblikovanj, zorenj, spreminjanj....da se trudim smejati skupaj z njimi, se dotakniti solze, ki zdrsne po licu in dati vedeti, da je njihova bolečina tudi moja in jo bomo skupaj prebrodili. 
 
Tako se je začela včerajšnja molitev........
Evangelij: Lk 21,34-36 - "Zato bedite in vsak čas molíte, da bi zmogli ubežati vsemu temu, kar se bo zgodilo, in stopiti pred Sina človekovega" (Lk 21,36).

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si to napisala in pospremila z besedo evangelija in čestitkami v zeleno-beli kombinaciji. Res je, to je čas, ko odvrženo nekatere težave in nas preplavi adventni in kasneje božični čas. Oči se bolj svetijo in nasmehi so pogostejši na obrazih ljudi. Lepo je.

Mateja pravi ...

To si pa zelo lepo napisala... Mnogi se ne zavedajo kako hvaležni so lahko da imajo svoje najdražje ...jaz se tega vedno bolj zavedem in cenim in življenje s tem postalo bolj polno in zadovoljno ne glede na vse težave in skrbi.

Helena pravi ...

Ja, tudi meni je všeč zapisano. Adventni čas je res takšen čas, ko stopamo v odnose drugače kot sicer. Da bi le to trajalo skozi vse leto!
Čestitke so krasne!

Creatissimo pravi ...

Lepa zeleno-bela kombinacija. In mnogo miru ti želim v tem posebnem, globokem, osebnem adventnem času. Zame je to priprava na osebni preporod, vsako leto znova...

Alenka pravi ...

Krasne čestitke in zelo lepo in prav napisano!!