sreda, 15. december 2010

Božična magija

Ko sem pripravljala to objavo, sem mislila, da bom skupaj spravila eno lepo množico besed. Pa so se kar nekam izgubile, postale nepomembne....


Še en iz serije kuvertnih albumov. Tokrat sem rezala ogromne bele kuverte, ki so osslužile svoj namen zaradi menjave logotipa. Povsem "prosto po Prešernu" sem jih rezala in sestavljala skupaj.
Tole so stranski zaznamki, potem so pa še tisti, ki se vtikajo od zgoraj.

Več fotografij pa v albumu Christmas magic.

Tudi do konca objave se besede niso našle. Le neka čudna praznina.

6 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tudi tale album je lušten, pa tiste iz prejšnje objave tudi!Si tako pridna, da sproti ne utegnem komentirat:)

Mateja pravi ...

oh res si pridna pa vidim da imaš blok papirčkov iz hobby arta- moj še vedno čaka da ga načnem.

Janja pravi ...

Ponovno zelo lepo. Le kako ti uspe vse to, v tako kratkem času :))

Vladuška pravi ...

O vau, tole pa izgleda zelo lepo in bogato božično. Mislim, da besede sploh niso potrebne, slike povedo dovolj.

Andreja pravi ...

Besede niso potrebne, fotografije povedo vse. Prekrasno!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Rečem samo uuuuwauuu, prekrasno!