torek, 14. december 2010

Zima zima bela

Ob tem naslovu sem se po dolgem času spomnila tudi istoimenske pesmice iz mojega otroštva.
Kako so stvari, ki nam začasno "uidejo iz glave"(navkljub majhnim otrokom, ki pa se dandanes večina učijo pretežno drugačne pesmi), pa se potem spet ob določenih trenutkih vračajo.
Če se prav spominjam, je tole moj prvi album na zimsko tematiko. Idejo za takšen način izdelave kuvertnega albuma sem dobila pri Lauri, ki je za mene mojstrica kuvertnih in drugih albumov.
Za vezavo strani (belih kvadratnih kuvert) sem uporabila izsekan motiv božične zvezde. Žal nisem med imetniki kakšnega rezljaljskega strojčka in imam tako na voljo skorajda nič takšnih večjih motivov. Tako sem bila primorana  uporabiti po dve zvezdi na stran.Ampak pustimo to ob strani.
Uporabila sem pet belih kuvert. Tako sem dobila pet notranjih žepkov in na zunanjih straneh žepov deset snemljjivih listov, ki so prav tako namenjeni fotografijam sli tekstu. Razlog, da sem se odločila za takšen način albuma je povsem preprost: nisem želela preveč prekrivati simpatičnih papirjev. Tako so papirji še vedno vidni, ko iztaknemo list, ki je zataknjen za božično zvezdo.
Meni je všeč. Takšen prikupno otroški in kar vabi početi kakšno snežno norčijo. In seveda brez nesrečnih pripetjajev, kajti pravkar imamo doma poškodovanca, ki je začasno onesposobil eno nogo pri sankaškem spustu iz Ljubelja.

Creatissimo je v svoji zadnji prečudovito spisani objavi z naslovom Želje, sanje .... in kaj pa, če je vse res?! prebudila v meni spet kar nekaj želja. Nisem še komentirala, ker sem se preprosto ustrašila množice misli, ki so začele begati po moji glavi. Vse to je treba "prebrati" kot smo tolikokrat prebirali fižol in ločiti dobro in vredno od nevrednega.
Prav gotovo pa bo ostala želja, da bi imela kak pripomoček več(trenutno me najbolj mori dilca za pomoč pri zgibanju ali preprosto scor-pal), med dobrimi in vrednimi željami. Ne samo za mene samo, pač pa tudi za vse tiste, ki jim namenjam svoje izdelke. Kajti sedaj z zgibanjem izgubljam čas, ki bi ga lahko koristno porabila za kaj drugega. Sem skromna v svojih željah, ker sem bila vse prevečkrat razočarana. Ampak one ostajajo. Ne glede na moje doživljanje.

Več fotografij Zime zime bele pa v temle albumu.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

OD kar sem v ustavrjalnem svetu, se mi zdi, da kar ni konca mojih želja :))) Scor-pal pa je res fajn zadeva, no jaz imam ono drugo varianto od Marthe Stewart scoring board, cena je občutno manjša. Tukaj si lahko prebereš primerjavo: http://craftingwithsue.blogspot.com/2009/11/scor-pal-vs-martha-stewart-scoring.html

Zelo lep zimski album si izdelala in mislim, da je tvoje mojstrstvo tudi v tem, da ne uporabljaš vseh šablon in raznih izrezivalcev.

Andreja pravi ...

Prečudovit album si ustvarila, kljub temu da praviš da nimaš vseh pripomočkov. Jaz pravim da je unikatnost in čar v improvizaciji, ne v kalupih..

Mateja pravi ...

Album je čudovit in glede na to da si vse delala brez določenih pripomočkv je še toliko bolj poseben in dragocen.

Janja pravi ...

Pravo ročno delo :)).
Zelo je cort, kako lep spomin bo, ko ga napolnite s fotografijami.Lp

Creatissimo pravi ...

Ah, modra in zima - čisto po mojem okusu!
Marika, vse je mogoče, pravim jaz! Ravno pri moji objavi so se dogodile neverjetne reči, o katerih niti sanjala nisem (tako na veliko). Mislim, da si prevečkrat že sami delamo omejitve in si ne dovolimo sanjati in želeti. Če pa želj in sanj ne povemo na glas..., le kdo jih bo pa potem uslišal??
Naj se ti ta skromna želja uresniči prav s tem novim letom!
Srečno!