petek, 3. december 2010

Fantazijska drevesca

Tri so osamljeno ležale v škatli že napravljenih voščilnic.
In potem so se jim pridružila nova...

Tudi to nam prinaša december. Ti prazniki v nas prebujajo čarovnijo, magijo, fantazijo....Privoščimo si lahko drznost, nekaj za kar smo mogoče med letom preveč rezervirani.
Fantazijska drevesca katerih  ozadje je posuto z drobnimi belimi 3d pikicami, ki ponazarjajo snežinke. Prav takšne kot sedajle zunaj plešejo svoj ples na nočnem nebu in osvetljene z svetlobo uličnih in obcestnih svetilk pomagajo ustvarjat magičnost trenutka.
To je moj Božič .... nežno šepetajo fantazijska drevesca. In želim ga deliti s teboj. Smo združeni v eno in edino.... ti, jaz, mi vsi.
Včeraj so odšla na pot. In od tam bodo spet odšla na novo pot. Mogoče pa del fantazije pride tudi do vas. Priprite ji vrata. Pustite možnost, da vas obišče.

5 komentarjev:

Rina pravi ...

Krasno. Lepa proizvodnja.

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si to napisala in ta fantazijska drevesa so mi zelo všeč. Mogoče pa me posrkajo v to magičnost :)

Suzy pravi ...

Lepa drevesca. In lepo uporabljena na voščilnicah. Pa tako lepo vedno napišeš zraven.

Hali pravi ...

Kako lepo spremno besedilo nam zmeraj daš. Krasna magična drevesca!

Janja pravi ...

Čudovita serija in še lepše branje.