ponedeljek, 20. december 2010

Gospod in gospa Božičkova

Ja, počasi prihajamo do prvega vrhunca letošnjega leta. Božič.... Kasneje mu bo sledil še prehod iz starega v novo, odštevanje, čestitke, dobre in lepe želje.....
Naš lanskoletni božični par v svojem elementu ......
Tokrat viseči zložljivi album. Lansko leto sem ga naredila v rjavih tonih z jelenčki in smrečicami, letos pa takole kot vidite. Za podlago sem izbrala bordo rdeč fotokarton in ga kombinirala s črno. Dodano samo še nekaj zlatih odtenkov v pentljah(ostanki lanskoletne krasitve) in dekorativnih pikicah.
Da pa našega para ne bi zeblo in ju med letom lahko pospravimo na varno, sem jima izdelala še tole oblekico, kjer sta spravljena.

Fotografije v albumu   Santa and Mrs Claus.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

iii kako mi jo tole všeč. Vse kar je povezano z Božičkom mi je tako ljubko. Ste pa res nekaj posebnega, da vas obiščeta tako gospod kot gospa, privilegiji, privilegiji :))) Najbolj od vsega pa mi je všeč oblekica.

Maja pravi ...

Čudovito! Dobra ideja z visečim albumom in čudovito si ga izdelala!.