sobota, 4. december 2010

Polarni medved

Še eden od priljubljenih simbolov, ki se dokaj pogosto pojavlja v teh prazničnih dneh. Ne vem zakaj, kako in od kje, a prav gotovo je to kaj povezano z njegovim naravnim okoljem v katerem živi , dežele večnega snega, čarobne bele pravljice, kjer kraljuje kot največja zver na svetu. Pa vendar se je prikupil zaradi vseh simpatičnih vragolij, ki jih počnejo predvsem mladiči in so pri vsem tem še izjemno fotogenični.
Ena njihovih posebosti, je njihova dlaka, kožuh. Beli puhki kot jih večkrat prijazno poimenujemo sploh niso beli, temveč je njihova dlaka nepigmentirana in votla.Tako imajo ti privlačni štirinožci lahko dlako včasih obarvano tudi drugače, saj posebni pogoji svetlobe in pa bivalnega okolja lahko vplivajo na to. Znani primeri so, ko so se jim kožuhi v živalskem vrtu svetlikali zeleno, ker je bilo tam veliko alg.
In jaz sem jim za bivalni prostor pripravila srebrno podlago in tako je njihov kožuh postal srebrnkasto siv. Še ena od izvedb iz srebrno bele linije.
Kot se svetloba igra z njihovo barvo kožuha, sem se poigrala tudi jaz ... s sencami in belo srebrnimi odtenki.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sem kar malo iskala te medvede in jih potem odkrila, da se skrivajo za okenci v notranjosti voščilnice :) Je pa spet preprosto elegantna kot vse tvoje.
Suzy

Andreja pravi ...

Dober trik in čudovita voščilnica :-))

Vladuška pravi ...

Zelo lepo in elegantno in medveda sta kot 2 stražarja, ki budno bdita :)

Alenka pravi ...

Zelo lepo!!!Tale srebrno bela kombinacija pri tebi izgleda tako dobro.Jaz pa jo ne znam narediti:(

Janja pravi ...

Odlično si to izvedla, dva cort medvedka in prelepa belo srebrna kombinacija.