torek, 28. oktober 2008

Dogodilo se je vijolično

Tokrat sem si za osnovno barvo, vodilno nit, izbrala vijolično barvo, ki prevladuje pri tej seriji. Naredila sem dve različni ozadji, stransko borduro, napis in pa osrednji vzorčasti del, na katerega je potem dodana sličica.
V seriji so štiri voščilnice, s štirimi različnimi sredinsko dodanimi motivi.
Ozadje sem lepila na enobarvni viola papir, prav tako borduro in napis. Dodajanje elementov je: veliko ozadje (pred lepljenjem okoli njega zavezana pentlja), stranska vzdolžna bordura(le ta prekriva naokoli zavezan trak), napis spodaj, osrednji tiskan motiv in nazadnje element. Napis je v zgornjih delih črk obdelan z bleščicami, dva tudi dodatno obrobljena z gel pisali.
Osrednji vzorčast list je prvo lepljen na sivkasto moder papir in kasneje na viola.

Krogi v vzorčastem listu so poudarjeni z viola gel pisalom, na ozadje pa je dodan s 3d blazinicami in tako v spodnjem vogalu rahlo prekriva okrasni trak pentlje. Sicer je bil moj prvotni namen izdelati tudi obrobo, vendar pa sem elemente prehitro dodala na podlago in potem sem ta del izpustila, tako da bom tole vajo verjetno ponovila. Mogoče s kakšnimi drugimi osrednjimi motivi.

Posamezne sličice pa so 1, 2, 3, 4

Ni komentarjev: