sobota, 18. oktober 2008

Storži

Ko jeseni začne odpadati listje, veliko bolj pridejo tudi do izraza storži iglastih dreves. Vsako leto jih uporabljam pri notranji dekoraciji. Tole sliko pa sem posnela pred kakšnimi dvemi leti na hčerini razstavi.

In iz nje sem potem naredila predloge: papirje, bordure, napise, predloge za piramidno tehniko. Je ena tistih serij predlog, ki jih javno dam na uporabo (seveda zgolj za osebno rabo) širom sveta (izmenjava predlog, ki poteka po raznih forumih).


Za začetek sem izbrala tri različne postavitve.
Dve sta piramidna tehnika, postavljeni na enako ozadje, vendar pa sem potem korekcije delala v sami borduri in dodanem napisu. Spremenila sem tudi barvo in širino dodane pentlje, ki je dodatno fiksirana še z spodaj ležečo borduro.
Za tretjo pa sem povečala storžke in jih lepila na dve različni podlagi in obrezala v zelo tanki liniji. Ozadje je bolj enobarvno, napis pa tokrat ovalen in pritrjen pri straneh z tanko zeleno vrvico. Storžki so dodani s 3d trakom.

Predloge papirjev in predlog za piramidno tehniko lahko najdete v WPAP

Pa še nekaj detailov.

Ni komentarjev: