četrtek, 23. oktober 2008

Rdeči prazniki




Mislim, da je rdeča ena najbolj značilnih barv za te praznike. Rdeča, zelena in zlata nekako ostajajo tradicionalne barve, ki so prisotne vsako leto.

Tako sem se tudi letos odločila za nekaj voščilnic z povezovalno nitjo "rdeča barva" in jo kar poimenovala Rdeče.




Mala medvedka sem izrezala po obliki in jima z gel svetlečimi gel pisali poudarila listje bodike na kapi in šalu. S 3d trakom je pritrjen na rdeč in zelen valovito izrezan krog, lepljen skupaj. Osnova voščilnice je bela in nanjo dodano vzorčasto ozadje, ki sem ga na koncu na desni strani še malce poudarila z rdečim 3d pisalom. Na ozadje sem dodala en pravokotni kos in en polkrog, ki sem ju popreje izdelala iz vzorčastega papirja, lepljenega na enobarvno osnovo. Ta dva dela sta na podlago lepljena z lepilom, okrogli del z medvedkom pa je dodan preko s 3d trakom. Spodnja bordura je prav tako dodana s 3d trakom. Preden pa sem jo dodala, sem navezala naokoli še dva okrasna rdeča saten trakca.




Tole so mali božički, narejeni s servietno tehniko in izrezani. S 3d trakom so dodani na podlago štirih skupaj sestavljenih krogov:rdeč valovit, bel valovit z dodanimi pikami s pisalom za 3d učinek, rdeč okrogel z zelo ozkim vidnim robom in pa vzorčast.

Osnova voščilnice je bela, nanjo dodan rdeč papir in na njega dva različna tiskana papirja rdečih tonov v pokončni liniji. Na vrhu sestavljenega kroga sem dodala mašnjico iz satena in ba še proti vrhu bordo zvezdo z vtisnjeno še manjšo zvezdo v sredini.





Potem pa so tu še različne živali, ki na praznični čas opozarjajo z božično čepico na glavi.

Tudi tu je osnova bela in nanjo dodajan kot prvi element vzorčasto ozadje.
Nanj je potem dodan drug, manjši vzorčast element pravokotnika, lepljen na enobarvno osnovo (rdečo). Tretji element je polkrog, dodajna nad pravokotnikom. Osrednji del živali s čepico je izdelan v dveh plasteh valovitega kroga in tretji plasti. Na podlago je dodan s 3d trakom. Tu sem uporabljala rdeče in zlato 3d pisalo in pa belo napihljivo barvo.

Nekaj dodatkov iz filca in pa na eni izmed njih tudi napis.
Še nekaj detailov:

Ni komentarjev: