ponedeljek, 13. oktober 2008

Let it snow





Meni zelo ljuba serija, ki sem jo naredila z velikim veseljem.

Za izdelavo serije papirjev in ostalih predlog je spet kriva angležinja Bayswake, ki je naredila čudovit zimski topper z volkovi, ki ga je poimenovala Winterscene. Ta njen topper mi je služil kot osnova. Papirji so kar nastajali in nastajali. Dobro, sicer se sliši ali bere tako zelo preprosto, v resnici pa je to kar nekaj ur dela, da dobim učinek, ki ga želim in nekaj pravih motivov, ki so potem primerni za medsebojna kombiniranja.

Sami papirji seveda niso bili dovolj. Osnovni motiv sem obdelala še za piramidno tehniko v dveh različnih izvedbah in pa morala sem še poiskati primeren napis za dodajanje. Na začetku sem se sicer odločala med napisom ali pa tea bag lističi in potem izbrala prvega.


Kot prve so nastale preklopne voščilnice.
Za sprednje ozko ozadje sem izbrala srebrn reliefni papir, za podlago manjšega preklopa pa rahlo špricano podlago nevtralne barve. Notranji listi ozadij in pod malim preklopnim delom se zgolj samo spreminjajo iz voščilnice na voščilnico.

Na koncu še dodajanja osrednjega motiva, kjer sem za tanko rezano ozadje spet uporabljala črn papir, ki se lepo poda k samemu motivu in pa dodajanje napisa kot dela, ki služi za zapiranje(v levem in spodnjem delu ima v obliki črke L nalepljen 3d trak in tako se preklopni del lepo zatakne vanj.

Piramidna tehnika na obeh voščilnicah. Tu sem se malo poigravala. Pri levi voščilnici sem zadnji del piramidne sestavljanke lepila na črn papir in obrezala v tanki liniji. Tako je slika nekako deljena, kar ji daje nekakšno posebnost. Pri levi voščilnici pa sem dodajala zvezdasto dolijo v modri barvi.
Ko sem sestavljala in kombinirala, sem kar naenkrat ugotovila, da je sam napis pravzaprav preprosto čudovit, če se le lotim, da ga malo obdelam. Kar klical me je. In tako sem hitro skočila za računalnik in si natisnila malo večjo izvedbo napisa.

In takle je končni izgled voščilnice, ki je še mene fascinirala. Napis sem okraševala s tremi različnimi barvami svetlečih prahov, ga lepila na srebrno sivo in črno podlago in s pomočjo 3d trakov pritrdila na naslednjo podlago, katero sem pred tem ovila s srebrno vrvico. Tudi ta del je na podlago voščilnice pritrjen s 3d trakom.




In še dve kolažni sestavljanji. Pri obeh je bila druga vodilna nit lepljene na črno podlago in obrezovanje v tankih linijah. Pri levi sem uporabila poleg črnega tudi srebrn papir in zato na črnem delu naredila z srebrnim gel pisalom okrasne šive. Oba motiva sta na voščilnico dodana z 3d trakom, desni pa ima na spodnjem delu kjer je trak nalepljene še tri okrasne kamenčke.


Ni komentarjev: