petek, 31. oktober 2008

Ko se zasveti v zlatem

Prejšnji teden sem kupila čudovit zlat papir, čeprav mi ni bilo jasno zakaj ga bom imela. Kar tako. Preprosto se ne morem upreti lepim papirjem.
Potem pa sem se odločila: poizkusila bom narediti dve zloženi smrečici. Papir je ravno idealen za to!


Za osnovo sem tokrat uporabila temno zeleno podlago z že narejenim izrezom. Šele kasneje sem ugotovila, da to res ne bi bilo potrebno, ampak kar je....je.

Ta dva izreza sem potem nekako zapolnila z zlatim pisalom v tubi ta 3d učinek. Rada imam ta pisala, ker so preprosta za uporabo in predvsem se nanešeno zelo hitro posuši in je kasneje zelo obstojno in prijetno na otip.

Zlaganje je dokaj preprosto in pravzaprav je važno samo to, da odrežemo štiri različno velike kvadrate. Le te potem zložimo in zalepimo skupaj.



Naslednja pa je origami zvezda.
Idejo sem videla pri Jasni in bilo mi je strašno všeč, tako elegantno.
Sicer sem kar nekaj časa tuhtala, kako tole spravit skupaj, ampak potem mi je le nekako uspelo.

Odločila sem se za kombinacijo dveh papirjev. Zlat papir je dodan/lepljen samo na vrhu, tu, kjer se vidi. Pred lepljenjem sem izsekala snežinke in le te potem dodala na zeleno zlat papir. Notranjost voščilnice je svetlo siva.

Pa še povezava do Jasninih originalnih voščilnic.





Ni komentarjev: