ponedeljek, 20. oktober 2008

S slončkom v praznike

He he...malce nenavaden naslov.
Gre za serijo voščilnic z osrednjim motivom modrega slončka. In seveda obvezna božičkova čepica.


Serijo sem tokrat oblikovala malce širše.
Osnovni motiv slončka sem oblikovala za tri različna sestavljanja: kolažno(obe zgoraj), piramidno(spodaj levo) in pa 3d tehniko(spodaj desno). Z osnovnim motivom sem naredila nekaj različnih ozadij. "Po meri" pravim jaz, saj jih že računalniško obdelam tako, da praktično skorajda ni odpadkov. To je seveda lahko, če človek točno ve kaj hoče. In tokrat sem vedela.
Pri kolažnih sestavljanjih sem dodajala tudi nekaj zlate barve, pri piramidni in 3d pa sem se omejila zgolj na rdečo in modro. Osnovna podlaga voščilnice je bela.
Računalniško je tudi oblikovan napis, se pravi, da je že umeščen na primerno podlago, ki je skladna z vzorčastimi ozadji.

Ni komentarjev: