četrtek, 30. oktober 2008

Ko sveče zagorijo...

Za danes predstavljam nekaj voščilnic, kjer je osnovni motiv sveča. Pa naj bo za začetek tale, ki mi je nekako najbolj pri srcu.
Mislim, da je odveč pisati, da se, ozadja naredila sama. Nekaj risanja v kombinaciji z osnovnim motivom sveče. Osnova je bela, nanjo dodana prvo ozadje, ki sem ga lepila na rdeč papir in obrezala v tanki liniji. Pred lepljenjem na osnovo sem naokoli zavezala ozek črn trak. Potem je dodano drugo, manjše ozadje, prav tako predhodno dodano na rdeč papir. Osnovna sličica je štirikrat lepljena z lepilom in na koncu dodana preko traku s pomočjo 3d traku. Ostalo je še finiširanje: dodajanje rdečih pik s pomočjo pisala za 3d učinek. Na črni podlagi izgledajo prav odlično.
Drugačen motiv, podobno izdelava. Tokrat sem trak zavezala drugače. Rdeče pike pa so dodane samo v samem motivu. Ob robu je dodan mrežast trak.

In pa še beli svečki.

Ker je sama sveča bela, sem se odločila za dodajanje rumene in črne barve. Osrednji motiv je tokrat nekoliko manjši, zato sem obe sveči še enkrat izrezala in s 3d trakom dodala preko osnovnega motiva.
Tokrat je na belo osnovo lepljen zelen papir in preko njega dodajana vzorčasta ozadja. Izbrala sem malo bolj temne odtenke in dodala tudi trak temnejše zelene barve, zavezan v pentljo. Po zgornjem robe sem na koncu dodala še obrobo v zlati barvi s 3d pisalom. Plamen sveče je barvan z zlatimi gel pisali.



Takole pa sem prvič poizkusila narediti zložene sveče. Mislim, da izbira papirjev ni ravno najbolj posrečena, a za prvič sem vesela, da mi je sploh uspelo.

Vsaka sveča ima drugačen papir dodan/lepljen preko osnove. Pred tem sem nalepila še rumena plamena. V le ta sem kasneje narisala stenj in vse skupaj malček poudarila z voščenko zlate barve, ki sem jo pacala po motivu.

Voščilnica je zložena in v notranjosti (tretja sveča po velikosti) ima prostor za pisanje. Zadnja, največja, na zadnji strani ni izdelana, saj tega ne potrebuje.
Ta oblika sveče nekako ponazarja Adventni čas, ki ga slavimo v mesecu decembru.

Ni komentarjev: