ponedeljek, 3. november 2008

Božičkova glav in Mir vsem

Oktober se je prevesil v november in v prvih dneh, ki so bili praznično obarvani, so nastale naslednje voščilnice. Izbrala sem motiv Božičkove glave. Je bilo prav zabavno. Ker so bile površine tokrat malo večje, sem lepilo nanašala s čopičem. Kar naenkrat mi je zmanjkalo rok. Pa mi je pomagala najmlajša hči, ki je po motivih prevlečenih z lepilom, potresala bleščice.
Ozadja in napise sem naredila računalniško. Prav tako snežinke, ki sem jih potem lepila na trši papir in na ozadje dodajala s 3d trakom. Glava na belem papirju je dodana na belega, ki je okrasno obrezna s škarjami in potem na tršega rdečega. Na osnovo je dodano s 3d trakom. Drug motiv, ki sem ga izbrala, pa je Jezus v jaslicah.
Osnovni motiv je nekaj barvan z barvicami, nekaj z gel pisali. Lepljen je na na dve različni rjavi podlagi in na koncu še na zlato, malo trši papir. Na voščilnico je dodan s pomočjo 3d traku.
Tudi napis je dodan s 3d trakom (naredila sem ga računalniško, v rdeči barvi). Nekaj besed, pa sem na koncu še ob linijah prevlekla z zlatim gel pisalom.
Za stransko borduro sem izbrala pripadajo. zlat karton in pa teksturni zeleno zlat papir, na katerega sem nalepila po tri zvezde. Tudi bordura je dodana na ozadje s 3d trakom.

Posamezne fotografije: Santa 1, Santa 2, Santa 3, Mir naj vlada svetu tem 1, Mir naj vlada svetu tem 2

Ni komentarjev: