nedelja, 9. november 2008

Icy cold in spogledovanje z vitange stilom



Icy cold....brrrrrr...mraz.

Resnici na ljubo, mi tele tri voščilnice niso ravno ljube. Nekako se mi zdi, da izbor zelene barve ni ravno posrečen. Ampak so pa moje in tu so.

Pri ozadjih sem se poigravala s kombiniranjem majhnih koščkov. To je sicer nekakšen moj zaščitni znak, pravijo prijateljice iz tujine. Rada se poigravam z vzorčki, jih spreminjam, kombiniram. Tako se je v moji zbirki nabralo že kar veliko ozadij. Prav verjetno pa je eden od razlogov za takšno moje početje tudi to, da se v Sloveniji praktično skorajda ne dobi papirja za ustvarjanje. Mislim seveda tega vzorčastega, tiskanega. Če se kdo z njim srečuje po trgovinah, naj mi prosim sporoči. Razen nekaj enobarvnih teksturnih papirjev in sem ter tja kakšen tiskan karton, jih v trgovinah ne srečujem. Mogoče pa hodim v napačne trgovine ali pa ne znam gledati.

Osrednji motiv je delan s štempiljko. Če ste pogledali serijo rokavičke, se boste mogoče spomnili, da sem samo snežinko (brez napisa) uporabljala tam.

Tudi s štempiljkami je Slovenija revna. Pa še tisto nekaj kar je izbora, gre večinoma za slabšo kvaliteto. Prav tako blazinice za štempiljke in pripadajoča polnila. Če preko štempiljke uporabljaš barvanje s pomočjo vode, nastajajo zmazki. Osnovne blazinice so tako zatlačene v kovinske škatle ostrih robov, da jih je težko uporabljati za okrasno "delno barvanje" robov. Pa pustimo to, ker me rada pograbi jeza!
Posamezne voščilnice: prva, druga in tretja.

Drugi dve pa se nekako približujeta VITANGE STILU. Čuden izraz, večinoma težko razložljiv, pa vendar zadnje čase zelo moderen. Podobno kot RETRO. Predvsem v modnih smernicah. Grobo povedano gre za nekakšno približevanje staremu, kvalitetnemu, edinstvenemu. Dodaja se pentlje, trakove, čipke, gumbe, vrvice, razni kovinski delčki...... Sicer mi je ta stil zelo ljub, vendar pa pri voščilnicah ne uporabljam prav veliko.

Za svojo dušo pa.......
Kogar zanima, si lahko ogleda to mojo zbirko, ki sicer obsega ATC (ArtristTradinCard) v albumu. Pa tudi malo drugače, s pridihom preteklosti moja MonaLisaSmile.
Torej...pa nazaj k zadnjima voščilnicama. Jeleni v gozdu in notna zvezda na notnem ozadju.
Pri jelenih sem ozadje rahlo zabrisovala, da bi tako pridobila na videzu starega, obrabljenega, pa še vedno lepega. Motiv je preko zavezane rdeče pentlje dodan s 3d blazinicami.
Pri glasbeni voščilnici sem naredila napako in se tako v ozadju ne vidi, da gre pravzaprav za notni zapis pesmi Sveta noč. Notna obroba, ki sem jo dodajala, je to nekako zabrisala. Lepljeno na črn papir in ročno trgano. Veliko uporabljam črn papir. Zvezde (tri so) so prav tako droben notni zapis, lepljene na črno podlago in med seboj spojene s 3d trakom. Dodala sem še črn trak, kot da nekako lebdijo v zraku. Stranska vzdolžna bordura je narejena iz osnovnega ozadja, lepljena na črno in obrezana v tanki valoviti liniji. Pred lepljenjem s 3d trakom sem naokoli zavezala še dve pentlji iz organza traku.

Posamezni fotografiji: Jeleni v gozdu in Z glasbo v novo leto.

Ni komentarjev: