torek, 11. november 2008

Praznične ptice

Včeraj je bil moj dan očitno živalsko obarvan, zaznamovan...
Na Svetu otrok so se dogajali medvedi, ko sem šla z nečakinjo po njeno hčero v vrtec, je bilo tudi tam vse polno takšnih in drugačnih živali......., doma sem preganjala hišnega mačka, ki si je spet dovolil poigravanje z mojimi tekstilnimi trakovi......Skratka....živalski dan.

V Božični delavnici pa so se dogajale ptice.


Nekaj različnih motivov, različnih obdelav enega in istega motiva. Kot prva slika English Robins, ki jo je narisala Mary Helen Sims iz Las Vegasa. Predstavila nam je obe svoji izvedbi, tako črno belo risano, kot barvano in nam seveda, kot vedno, dala na prosto uporabo.
Nekako sem želela uporabiti prav obe sliki. Tole sem naredila iz njene barvane slike. Dodala sem okvir, lepila na črn in rdeč karton in na njem risala temno sive pike povsod naokoli. Enako tudi pri stranski borduri, ki je tokrat narejena iz treh pomanjšanih sličic. Ozadja so krogi, dve različni izvedbi, prav tako lepljeno na črno in rdečo podlago. Spodnji del sem pustila malo širši in ga okrasno izrezala ter dodala zelene lističe. Stranska bordura delno prekriva naokoli zavezan rdeč satenast trak.

Pri drugem, črno belem motivu, pa sem uporabila nekaj novega. Gre za poudarjanje samo določenega dela slike, največkrat v krogu. Del slike, ki jo je pobarvala Mary, sem izrezala v krogu (seveda ne kar iz cele slike; to naredim računalniško, ker je smotrneje zaradi izrabe barv) in potem ta barvan del dodala preko črno bele slike.
S tiskanim ozadjem tokrat nisem prekrila celotne bele osnove. Preden sem ozadje dodala na osnovo, sem naokoli zavezala barvno rafijo, v pentljo.

Okrogli barvan delček je lepljen na črno in rdečo in obrezan v tanki liniji. Na podlago slike pa je dodan s tankim 3d trakom.
Okoli rafije sem še zataknila s kleščami zvito okrasno oblečeno cvetličarsko žico, ki se uporablja za dekoriranje.


Tu sta še dve ptici, ki sem ju nekoliko različno izdelala. Za sam motiv se ne spominjam kje sem ga pravzaprav dobila, tako da se opravičujem.

Enkrat sem jo naredila v piramidni tehniki, drugič pa v tehniki sekanja osnovnega motiva. Pri tem sem uporabila posipanje z bleščicami po borovih vejicah.


Trak iz organze v pripadajoči zeleni barvi je tokrat zavezan vzdolžno in preko njega dodan okrasen ovalni motiv.

Pri piramidni sem uporabila mrežast trak, barvne risalne žebljičke.
Obe voščilnici imata belo osnovo in dodan napis : Vesel Božič in srečno Novo leto.



Zadnji motiv pa je spet slika Mary, tokrat kardinala.

Okoli slike sem zgolj naredila okrasni rob. in malce drugačne, a še vedno iz osnovnega motiva, dodala tudi pri napisu Srečno. Da ne pozabim: tudi stranski borduri v desnem spodnjem kotu, sta narejeni tako. Mala smrečica v stiku obeh bordur je iz klobučevine, pentja satenast trak.



Ni komentarjev: