petek, 7. november 2008

Decemberski planer

Pa mi je končno uspelo!

Skupaj sem spravila Planer za mesec december. Ne samo, da mi je uspelo narediti tri planerje, ampak sem tudi kolikor toliko pridno fotografirala in v grobem dokumentirala kako se tega lotiti.

Povezavo do izdelave imate v My bonus.

Sama izdelava je dokaj preprosta, zahteva le kanček natančnosti in pa nekaj manjših kosov papirjev in seveda..enega velikega formata A3 za osnovo.


Napise in štiri vzdolžne kartone lahko naredimo na računalnik. Ni pa nujno. To je lahko tudi čisto "peš delo". Sploh če imamo lepo pisavo. Uporabimo lahko tudi barve.

Tole je delček iz samega sestavljanja.








Notranjosti spodnjih prekritih delov žepov oblikujemo poljubno. Pazimo le na velikost. Jaz sem jih pri vsakem oblikovala popolnoma drugače.

Teli trije planerji so bili delani za tri točno določene osebe, zato je pač moja izbira zelo barvno prilagojena njim trem. Pri Modrem in Rumenem sem uporabljala servietno tehniko, pri oranžnem sem za zgornja ozadja uporabila darilni papir.

Dva gresta kot Miklavževo darilo in eden v zahvalo osebi, ki mi je pomagala.

Ni komentarjev: