petek, 7. november 2008

Ste za izziv???

Jaz sem! Pa čeprav sem si ga postavila sama sebi.

Bi bilo pa lepo videti, če bi se mi še kdo pridružil s svojimi, drugačnimi idejami. Saj ni treba veliko, kakšna malenkost. Da naredimo eno temo, projekt, kjer bi tudi drugim pokazali, kako malo je včasih potrebno, da naredimo kakšno malenkost. Sedaj, v tem predprazničnem času, se bo na področju ustvarjanja precej dogajalo. Kar naprej se bo nekaj dogajalo: prihajali bodo vrli možje na čelu z Miklavžem, za njim Božiček in nekje tudi Dedek mraz. S seboj imajo mnogo svojih pomočnikov: parkljev in škratov, jelenčkov, angelov......In potem so tu še tako značilne pojave, oblike tega časa: snežinke, zvezde, bodike, božične zvezde, snežaki, takšne in drugačne smrečice, razne okraski, sveče....Ne smemo pozabiti na adventni čas. Ta spet nosi v sebi mnogo tistega, ko poskrbimo za dekoracijo. Tu so venčki, simbolika štirih sveč, adventni koledarji.......
In ob vsem tem so tu dekoracije po stanovanjih, na oknih, pred vhodnimi vrati; večkrat je treba pogrniti mizo in si poleg želimo postaviti kaj posebnega, drugačnega, delo naših rok. Tu so obdarovanja. Ko z majhno pozornostjo lahko preprosto povedano "premikamo gore".

Torej????

Kot izziv sem si postavila polo darilnega papirja. Ta je dostopna vsem, na tržišču jih je toliko različnih, da...; dopušča kar nekaj možnosti (voščilnice, vrečke, škatlice, dodatki na koledarjih, servietni obročki, podstavki za kozarce, sedežni red, razni okraski, knjižna kazala, zaznamki za na darila.....), je cenovno ugodna in z nekaj dodatkov (predvsem papir, trakovi...) lahko ustvarimo nekaj čisto svojega.

Natrosila sem nekaj idej.
Jaz se bom vsekakor tega izziva lotila. Upam, da še koga premamim, da se mi pri tem pridruži.

Ne dvomim, da ste polni idej. Sploh ni pomembne kakšne so.

Ni komentarjev: