sreda, 26. november 2008

Preproste, a drugačne snežinke


Pred tremi leti sem se srečala z Tea bag tehniko. Gre za zlaganje majhnih lističev in potem sestavljanje v celoto. Seveda se temu nisem prav posebno posvečala. Oblik in načinov sestavljanja je toliko, da je to postala že prava mala umetnost. Ostala sem zgolj pri nekaj osnovnih zlaganj.

Tako za danes tisto najbolj preprosto zlaganje, pa vendar je končni efekt čudovit, saj je bolj kot zlaganje pomembno to, kako potem zloženi motiv umestimo na voščilnico.


Naredila sem dve seriji: rdeče snežinke in pa rdeče - zlate snežinke. Za oba tea bag sestavljanja sem uporabljala pri snežinkah narezan darilni papir.

Pri rdečih snežinkah sem uporabila čudovit darilni papir v temnih tonih, lepljen na črno podlago in obrezan v tanki liniji. V nasprotje sem mu postavila zlat papir, posut z bleščicami. Iz enakega papirja je tudi majhna snežinka v sredini velike rdeče snežinke, ki sem jo navidezno obesila na rdeč satenast trak.
Pri drugi seriji sem sestavljala zlate in rdeče kvadratke. Za podlago snežinki sem tokrat pri vseh uporabila krog, pravzaprav krog sestavljen iz treh elementov papirja. Sredine snežink in njihovi vrhovi ter delno v krogu so porisani s pisalom za reliefen učinek, zlate ali rdeče barve. Todi tu sem pri nekaterih za delno ozadje uporabljala enega čudovitih darilnih papirjev.
Izpostavila bi samo še tole voščilnico, ki stoji na levi strani. Proti spodnjemu delu ima dodan zlat napis Srečno novo leto. To je letos nekakšna novost na našem tržišču. Prijazni lastnik hoby&Arta v Kranju(link do spletne trgovine je v desnem menuju), je namreč v tujini naročil te nalepke v srebrni in zlati barvi.

Ni komentarjev: