četrtek, 6. november 2008

Zeleno in roza - rokavičke

Na samem začetku, ko sem se lotila oblikovanja predloge, me je kar malo skrbelo, kakšna kombinacija naj bi bilo kombiniranje teh dveh barv. Mislim, da se je kar posrečilo in da ti dve barvi lepo dopolnjujeta drugo drugo. Za osrednji element sem izbrala par rokavičk in kot povezovalni element zeleno vrvico, trak.
Rokavičke so natisnjene na osrednjem motivu, ki je na ozadja dodan s 3d trakom. Po en par pa sem natisnila še posebej in je kot 3d element dodan preko natisnjenih tako, da sem pri tem dodajala tudi povezovalni element....trak. Umestila sem ga med 3d trak in podlago. Snežinke so natisnjene z delom štampiljke z zeleno blazinico na svetlejše zeleno ozadje, ki je pravzaprav darilni papir, vendar tiste malo boljše kvalitete in se kot takšen lahko zelo uporablja pri voščilnicah.
Problem darilnih papirjev je, ker so izredno mehki in je lepljenje izredno težavno.
Uporabljala sem dve različni barvi satenastih trakov.

Napis: VESELE PRAZNIKE TEBI.

Posamezne fotografije: 1, 2 in 3.

Ni komentarjev: