sreda, 25. november 2009

Amerikanka z deljeno sliko

Dober dan vsem skupaj v gospo Sredo, ki se bohoti sredi delovnega tedna, včasih malce pogleda nazaj proti Ponedeljku in Torku(kaj sta ušpičila, naredila ali ne nardila), pa že naslednji trenutek pripravlja prostor gospodu Četrtku, ki se bo moral umakniti Petku.
In potem nastopi vikend. Za večino ljudi dva dela, šole in podobih obveznosti prosta dneva. In ta vikend nastopi tudi adventni čas, se pravi, da bomo letos to nedeljo šteli za prvo adventno nedeljo.

Nisem prenehala z ustvarjanjem, ni me položila nova gripa. Še ne! Vendar pa je ravno ta nova gripa kriva, da sem v letošnji adventni čas vnesla nekaj sprememb. Vse tisto kar sem načrtovala, sem opustila, saj sama ne bi zmogla in glede na odziv (nikakršni) pri skupnem oblikovanju in ažuriranju za DNP, sem se v tem tednu odločila, da ga bom pač speljala sama, kolikor mi bo pač uspelo (kajti bolezen ne bo nič spraševala...le tiho in skrivoma se bo priplazila skozi okna ali vrata).
Tako ne bom preveč govorila kaj in kako, saj se mi je že tisto z nagradicami za adventi čas sesulo, ker se sama ne upam lotit, pač pa samo upala, da bom lahko izpeljala tako, kot sem si trenutno zastavila in da me ne zagrabi v svoje kremplje gripa.

Tale voščilnica ni ravno "sveža". Samo sestavljala sem jih skupaj v končno podobo. Pripravljeno pa je bilo že kar nekaj časa. Na malce ne tako pogosti velikosti, za kuverto amerikanko.


Novo pa je to, da sem si izdelala nov podpis za fotografije. Čeprav z njim nisem najbolj zadovoljna, je nastalo zgolj samo tisto, kar sem ta trenutek sposobna. Združila sem skupaj podpis in pa samo "obrobo" fotografije, ki je pravzaprav zgolj samo zabrisana sled.

In kot sem že omenila, bom začela v adventnem času z nekaj malček več dela na temle blogu. Nič posebnega, nič zelo novega. Le vsak dan po ena objava, v kateri bom predstavila kakšnega od mojih malih doma narejenih in skombiniranih darilc. Včasih tudi zgolj predmetov, ki jih postavimo tu ali tam v prostoru.


Malce zabrisana in iz večih slik sestavljena fotografija samo nakazuje Moj blogerski adventni čas. Izbrala sem meni ljubo modro barvo, pa čeprav ni tipična za advent.  Izdelki bodo preprosti in takšni, da jih je preprosto narediti in da za njihovo izdelavo ne potrebujemo kakšnih posebnih materialov, dodatkov, naprav....Niti ne bodo preveč okrancljani in z množico dragih dodatkov. Bodo samo zgolj predstavitev osnovne ideje, ki jo lahko vsakdo naredi povsem po svoje.
Včasih bom dodala skrajšan postopek, včasih predlogo, spet drugič več različnih izpeljav iz osnovnega darilca ali okraska.
Ne bom odkrivala "tople vode", ampak samo delala tako kot znam jaz in tisto, kar za obdarovanje in okraševanje potrebujem jaz in moji najbližji.

Torej.........moj adventi čas se bo začel to nedeljo, na prvo adventno nedeljo.
 

4 komentarji:

Hali pravi ...

Lepo! Zmeraj rada pokukam sem, zaradi tvojih lepih čestitk in zato, ker zmeraj zraven tudi kja lepega napišeš :-).

Alenka pravi ...

Lepa čestitka.Tole z razrezanim motivom mi je zanimivo, sem videla že pri drugih blogerkah, sama pa še nisem poskusila. Bo treba poskusit še kaj takega.Se pa veselim adventa, ker napveduješ zanimive stvari.

Vladuška pravi ...

Tudi meni so všeč razrezani motivi in se strinjam s Hali, tudi jaz vedno rada pridem na obisk in rada preberem tvoje objave. Meni se dopade ta tvoj novi napis in tudi zame se začenja advent v nedeljo, jupi, kako lep čas je to. Jaz sem se odločila, da bom leto studi bolj okrasila dom in pa postavila jelko takoj v decembru, da lahko uzivam celi mesec ob pogledu nanjo.

Suzy pravi ...

Čestitka je zelo lepa. Tudi jaz včasih pomislim zakaj ne delam teh amerikank? Za nekatere stvari je to prav super oblika. Ti jo pa itak znaš izkoristit najbolje kar se da.
Komaj čakm,tvojih adventnih objav.

Aja. Na mojem blogu te nekaj čaka. Pa da bi se te bacili gripe na daleč izognili ti želim.