petek, 13. november 2009

Majhna darilca -torbica harmonika

Včeraj sem se nasmejala sama sebi. Pa tudi drugi so se nasmejali meni. Oboje pa je bilo zabavno in poučno.

Pa mogoče prvo malce nazaj.....K tisti nemogoči barvni kombinaciji, za katero sem bila prepričana, da je ena idealnih. Tule na sliki še ne izgleda tako zelo grozno kot v resnici. Pri tem pa je potrebno povdarit še to, da takšna kombinacija prav gotovo ni primerna za kombiniranje z novoletnimi motivi in da sem to škatlo želela narediti za nekoga, ki mu harmonija veliko pomeni. Večno iskanje ravnovesja, mir, tišina...so gonilo te osebe in tole bi bilo prav grob poseg v naravo njene duše.
Pa dovolj o tem.
Včeraj sem imela obiske. Takšne, ki jih zanima moja delavnica. Tisti prvi šok, ki so ga doživeli ob pogledu na neurejene police, mizo, vso tisto šaro....ni bil nič v primerjavi s tem, kar je še sledilo. Malce smo delali, preizkušali to in ono. Ravno sem imela pripravljeno za nove harmonike. To je tisti del, ko sem se nasmejala sama sebi. Veliko kasneje, ko sem jih dokončevala in ob tem mislila na Suzy (se ti je kaj kolcalo?).

Premišljevala sem o tem, ko je napisala, da to pa ni majhno darilce za modro harmonika zgibanko. Prav je imela. Resnično ni tako majhno. In z mislijo na njo in te njene besede, sem naredila dve manjši harmoniki. 
Pa da se vrnem k obiskom .....
Kje imaš pa za zgibe delat? Ja tole., in pokažem na neko minimalistično starinsko čudo domače izdelave. Problem smo rešili tako, da sem jim jaz naredila zgibe. In ko je bilo treba te zgibe še dodatno utrdit, imam jaz za to močnejšo paličico od sladoleda. He, he...prav zanimivo je bilo, kako so sicer zelo spretni ljudje postali popolnoma neubogljeni. S tem pač ne moreš delati!

Vprašanja so se kar vrstila. Kaj pa je to?  V vrečki shranjene večje in v prozorni škatlici manjše penaste navijalke za lase. In? Kaj in? To uporabljam za senčenja, tapkanja.....Nasmeh, rahlo ciničen pogled. ..Meni ni bilo prav nič smešno. Bila sem izzvana. Počutila sem se napadeno. Pa sem vrnila z napadom. In tole uporabljam za gladenje in utrjevanje papirja pri zgibankah , mapah, knjigah.......in pri tem pokažem na kocko, ki je namenjena poliranju nohtov. Kako naj pa tole izrežem?.....Ja kako? Peš valjda. Tam sem pa videla takšno mašinco, s pomočjo katere izrežeš....Tam ja, pri meni pa ne. Sodelavka mi je pa rekla, da.....Jah, tam je tako, pri meni pa drugače. Ne bom pisala vsega kar se je dogajalo. Nikomur ni bilo prav posebno luštno, čeprav smo se nasmejali, ustvarjali.....

Ob tem sem mislila na Suzy in njene besede in niti pod razno nisem vedela, kaj neki za vraga bom počela s tema majhnima harmonikama. Samo čutila sem, da ju moram narediti. Suzy hvala za tvoj včerajšnji komentar. Resnično sem se zabavala ob tej izdelavi in če na samem začetku nisem vedela kaj bom s tem počela, se je ideja porodila kasneje, ko sta bili narejeni. Ena  bo Prva pomoč. Za nekoga, ki mora vedno imeti pri roki sto in eno malenkost: varnostne sponke, nekaj nitk sukanca, igle, razne oblike flajštrov, rezervno tabletko za to in ono...in še in še. Pa vse to vedno išče po sobi na različnih koncih in ponavadi niti ne najde. O drugi (ožji) še malce premišljujem. Jo je pa takoj hotela odvleči najmlajša.


Skratka.....če vas bo pot zanesla v mojo delavnico, se ne čudite. Poleg ročnega cuterja in dveh osnovnih šablonc za njega, pri meni lahko najdete večinoma papir. Ta je tu in tam -povsod. Imam še giljotino z napako in z njo lahko delam le jaz, skalpel, rezalno podlogo, mislim da 6 luknjačev in to je to(če pustimo na strani barve in štampiljke, darilne trakove, osnovne blazinice, lepila tako in drugače). Vse ostalo je Improvizacija.
Pa ne narobe razumeti. Seveda bi jaz imela to ali ono, v svojih sanjah bi imela vse in še več. A vsak posameznik se pač sam odloča, kaj je tisto, kar lahko kupi, si privošči, je smotrno.

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

To pa je bila zgodba zdaj. Sem se morala kar nasmejati tu in tam. Vedno rada preberem tvoje objave. In tile dve mali harmonika sta naravnost čudoviti. Kar pa se tiče improviziranja pa svaka čast. Jaz občudujem to in za to se je treba veliko bolj znajti kot pa da samo kupiš v trgovini. Tudi jaz velikokrat iščem ovinke. Za distressanje sem dolgo uporabljala vilede za umivanje posode, ki sem si jo razrezala na manjše kose. Za hec sem si enkrat nabavila cuttlebug-ovo šablono in ker nimam cuttlebug-a, sem uporabila kar valjar:-) in je šlo. Tak da kapo dol za improvizacije.

Suzy pravi ...

Hvala, da si mislila name. No, kot posledica sta nastali dve čudoviti škatlici. In prav ponosna sem, da sem jaz en mičken povod za njun nastanek. Čeprav je bil moj komentar o velikosti mišljen glede na količino dela, ne pa na fizično veliksot. Pa mislim, da si razumela.
In vedno občudujem, kaj si vse sposobna naredit, ker vem, da je pri tebi ogromno improviziranja. Za to pa je potrebna domišljija, iznajdljivot in veliko potrpljenja.

Alenka pravi ...

Super so te harmonike, tisti dve manjši sta prav luštkani.Je pa tvoja zgodba zanimiva in poučna. Tudi sama včasih poskušam kakšno stvar improvizirat, če gre gre, če na pa moram drugo rešitev najt.Sama nisem tako zelo vztrajna, da bi poskušala dolgo, pa tudi spretna nisem prav posebno. Tako veliko idej ni dokončanih, ker ni orodja, sredstev ali pa sem preprosto lena.Jaz tvoje delo občudujem, pa mi je res vseeno kako zgibaš in s čim si pomagaš. Še bolj cenim orodja domače izdelave, ki dobro delajo, kot pa draga iz tujine, ki v nepravih rokah naredijo "nekaj":):)

K pravi ...

:) Še ena, ki vse dela peš. Jaz tudi vedno pravim, da lahko karkoli, če imam skalpel. Škarje tudi, ampak skalpel je glavni.

Hali pravi ...

Mini harmonke so pravi mali zaklad, sploh ,ko bo noter še vse akr si naštela. Krasna ideja! In bravo za improvizacijo, človek se mora včasih malo znajti :-)

Tina pravi ...

Prekrasne mini izvedbe. Jaz kar ostajam pri voščilnicah (kar se papirja tiče), za drugo kar ne zberem potrpljenja. Res je, vask ustvarja na različne načine, z različnimi pripomočki. Jaz sem med tistimi, ki bi imela vse in še več.

Petra Militarev pravi ...

Harmonike so čudovite! Zgodba pa seže k marsikateri v dom in je tudi meni dokaj domača:) Sama v večini uporabljam zimprovizirana orodja. Do pol leta nazaj sploh nisem vedela za večino toolsov, ki so... konec koncev pa bi po vsej verjetnosti bankrotirala če bi želela imeti originale za vse tehnike, ki me veselijo...

Rastlinica pravi ...

Ti dve tamali sta tkooo cartkani :-)
Kot pavi torbci :-)