sobota, 14. november 2009

Nova kompletka voščilnic

Med tem, ko večina sladko spi "spanje zasluženega", jaz že kolovratim naokoli kakšno uro. Ja, noči so pač moje. Ne toliko ponočevanje, kot to, da vstajam tam nekje med tretjo do četrto uro. Vsakdo ima nakakšen svoj in samo sebi lasten bioritem. Moj je pač takšen.


Za danes svečke.
Rada imam svečke. Nekej blizu mene ponavadi gorijo čajne lučke, zdaj tako, zdaj drugače. Najraje imam posodice, kjer lahko na vrhu dodam vode in v njo kapljico katerega od eteričnih olj. Pozno jesenski in zimski čas sta pri meni aktualna za prižaganje teh svečk. Plamen, ki nežno poplesuje in vonj po čaju......meta, zimska pravljica.....Ravno pred nekaj dnevi sem dobila nov trodelni kompletek za čajne svečke. Malenkost , ki ti polepša dan.

Prejle sem odprla mojo delovno tablo in presenečena ugotovila, da je tole že moja natanko 400 objava. Noro! Kar malo strah me je postalo. Je število objav na blogih omejeno? Ne vem. Pojma nimam.

In spet sem uporabila enega mojih besedilnih papirjev Včasih se ti papirji razlikujejo, saj jih vsakič znova pred tiskanjem prilagajam tako ali drugače trenutnim potrebam.


Še vrvica, ki je speljana skozi gumb ...in to je to!
Za danes, današnjo noč, ki se že počasi preveša v jutro.

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Lušne svečke, še lepši božički. So mi pa izredno všeč tiste "mašnice" pri svečkah.

Alenka pravi ...

Spet dva luštna komletka. Meni so pa svečke lepše.In suzy ima prav ,trakec je super.