torek, 10. november 2009

Obrazi - snežko snežak

Nov dan in že piše 10. november. Kako zelo čas hiti! Je kot šprinter, ki  teče na dolge proge, pravzaprav kar svoj lasten neskončen maraton........neutrudno, vedno v nepopustljivem tempu....

Uspelo mi je dokončat tele snežake, ki so prav gotovo že tri tedene čakali na kupčku. Nekako so me ubili z vsem tem tapkanjem in senčenjem robov, pa sem jih malo umaknila izpred oči.

 
Vsi imajo na kuverti medel odtisek samo delčka motiva, prav tako v notranjosti. Za osnovo sem uporabila eko karton, ki je v notranjosti umezano bele barve. Sivkaste papirje  pa sem potiskala (po tri v kompletu in vsakič malo drugače), rahlo pošropila z eno od barv, ki se pojavlja v šalu in zabrisala robove.

Samo še skupinko gasilska fotka za  konec.

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Koliko snežakov, pa sej to ni res.Dobra si, da lahko delaš toliko čestitk z enim motivom. Jaz to ne morem, ker mi po parih presede ista slikica. Pri meni se mora ves čas nekaj menjavati:):):)Sem mal čudna, ane:):)

Suzy pravi ...

Kaka dobra serija.

Anja pravi ...

Fantastična serija.

Jana pravi ...

kako zelo prisrčni snežaki. Čudovite čestitke. :)