petek, 6. november 2009

Dve sestri in dva X darilo

No ja...darilo........Osnova je narejena, manjka pa še tisto, kar bo tudi prišlo v notranjost polškatlice (to pa ni v mojih rokah).

Polškatlici sta tokrat nekoliko večji (pravzaprav sem uporabila tako veliko polo kot pri dvojnih vrečkah) in sta zaradi tega bili potrebi drobne korekcije, ki pa na zunaj ni vidna. Dno in srednji ter zadnji del do prepogiba sem namreč ojačala s kartonom. He he...sama sebi sem se tisti trenutek, ko mi je vse skupaj uspelo kar v prvo, zdela strašnooo pametna.

Komplet sestavlja ta že omenjena polškatlica (ali kaj je že to) , voščilnica in pa oblečen blokec z samolepilnimi lističi. In kar oba sta enaka. Sester osebno ne poznam in da v družini ne bi bilo špetira zaradi takšnih malenkosti, sem se pač odločila tako.

Motiv je eden natisnjenih z interneta, sem ga pa potem še sama malo obdelala s perl barvami in rdečimi pikami za 3d učinek. Malo smrečic in satenski trak, izdelana tudi notranjost voščilnice, trak na blokcu zavezan tako, da se lahko snema in natika...........to je to.

2 komentarja:

Alenka pravi ...

Kako dober kompletek, mislim dva kompletka.Tvoje ideje so res super!

moi pravi ...

O, tukaj pa je prava Božičkova delavnica. Zelo lušne stvari si naredila.